  • Data: 2010-06-07 21:52:35
    Temat: Re: Co kupic - E46 320/330d czy 330xd
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek V pisze:

    > Dziwne auto wybrałeś jeśli nie cierpisz jazdy. Ciasne, drogie w utrzymaniu,
    > twarde. Po cholerę ci akurat BMW?

    Siedzialem dzisiaj w 330xd sedanie i nie jest jakos specjalnie ciasne.
    Czy drogie w utrzymaniu? Orietnowalem sie w cenie czesci zamiennych i
    nie jest powalajaca - troche drozsze od czesci do forda/renault etc.

    No i w koncu, skoro malo jezdze, nie lubie jezdzic, auta mnie nie kreca
    bo maja o dwa kola za duzo :) to chyba powinienem kupic cos co mi sie
    podoba - ogladalem wiele autek, glownie kombi choc i troche hatchbackow
    i jakos e46 wpadlo mi i zonie w oko. Jeszcze ew. Mondeo mk3 ale jakies
    takie cieeeeezkie, laguna II ale sie psuja - pewnie urban legend, alfa
    156, pewnie tez sie psuje. Czego bym nie ogladal to wracam do e46 :)
    I nie mam 20 lat, bejzbola/kastetu w bagazniku ani lancucha z tombaku na
    szyi :), moim zdaniem to po prostu ladne autko tylko jak widac, nie moge
    sie co do silnika/napedu zdecydowac.

    --
    jarek