  • 1. Data: 2010-10-25 08:57:31
    Temat: Co kupić - 207 czy Corsa
    Od: Jakub <j...@g...com>

    Witam,
    mam mały dylemat. Do jutra muszę się zdecydować na zakup auta dla zony
    i nie wiem jakie wybrać.
    Po wstępnej selekcji pozostały dwa auta 207 i Corsa. Oba auta z
    silnikami benzynowymi o mocy odpowiednio 95 i 100 koni.
    Oba auta maja podobny poziom wyposażenia (207 trochę lepszy), oba nowe
    z salonu.
    Cena: 45 tys (207) i 46 tys (Corsa).
    Oba auta się podobają :)

    Czy ktoś jest w stanie podać jakiś sensowny argument za zakupem,
    któregoś z powyższych aut? :)

    pozdrawiam
    kuba

  • 2. Data: 2010-10-25 12:15:48
    Temat: Re: Co kupić - 207 czy Corsa
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    >Czy ktoś jest w stanie podać jakiś sensowny argument za zakupem,
    >któregoś z powyższych aut? :)

    Sensowny w tym przypadku? Ciężko bedzie :-)
    Po prostu któryś musi się spodobać bardziej ;-)
    Możesz jeszcze porównać ew. koszty przeglądów, termin realizacji dostawy,
    dostepne kolory itd.

  • 3. Data: 2010-10-25 13:12:49
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Cena: 45 tys (207) i 46 tys (Corsa).

    Ostatnio widziałem gdzieś 207 nowy z klimą i navi za 38kzł, natomiast Corsę
    z klimą za 38500zł. Od cen katalogowych modeli 2010 powinieneś dostać rabat
    5-10kzł.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 4. Data: 2010-10-25 13:20:18
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Jakub" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
[...]

    Oba mają jakie silniki? 1,4? Z turbo czy bez? Bo ja bym wziął najpierw ten z
    turbo a potem kierowałbym sie większą pojemnością. Poza tym mam wrażenie że
    wnętrze 207 jest ładniejsze i wykonane z nieco lepszych materialów.

  • 5. Data: 2010-10-25 13:38:59
    Od: Jakub <j...@g...com>

    Odpowiadam hurtem: :)
    - oba silniki wolnossące
    - mi się bardziej podoba 207 a żonie corsa
    - 207 ma ładniejszy pakiet stylizacyjny (chromy, szyby przyciemniane
    itp.)

    Bądź tu mądry :)

    kuba

  • 6. Data: 2010-10-25 13:40:28
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-10-25 13:38, Jakub pisze:

    > - podoba (...) żonie corsa

    No to już wszystko jasne :)

  • 7. Data: 2010-10-25 13:48:20
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > silnikami benzynowymi o mocy odpowiednio 95 i 100 koni.
    > Oba auta maja podobny poziom wyposażenia (207 trochę lepszy), oba nowe

    auto ma być dla żony?
    to niech _ona_ zdecyduje, które jej się bardziej podoba i którym jej się
    lepiej jeździ - bo zakładam że jeździła oboma?
    w ub roku robiłem rekonesans w poszukiwaniu nowego auta (co prawda innej
    klasy ale to nie ma znaczenia) i samochody niby tej samej klasy, a odczucia
    z prowadzenia, "atmosfera" w każdym aucie zupełnie inne,

    brat

  • 8. Data: 2010-10-25 14:14:13
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    Jakub pisze:
    > Czy ktoś jest w stanie podać jakiś sensowny argument za zakupem,
    > któregoś z powyższych aut? :)

    Nie bo Opel gnije a francuz się sypie ;)

    A mówiąc serio, oglądaliście Clio? 1.2 turbo powinien jeździć lepiej niż
    "wyżyłowane" 1.4. Może nawet jakiś promocyjny dci się znajdzie, muł ale
    spali mało.

    --
    kamil d

  • 9. Data: 2010-10-25 19:06:22
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 25-10-2010 08:57, Jakub pisze:

    > Oba auta się podobają :)

    Skoro dla żony to weź ten w ładniejszym kolorze;-)

    M.

  • 10. Data: 2010-10-26 11:27:55
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-10-25 13:20, *Agent* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Poza tym mam wrażenie że wnętrze 207 jest ładniejsze i wykonane z nieco
    > lepszych materialów.

    Bardzo złudne wrażenie :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)