  • Data: 2012-07-10 18:54:21
    Temat: Re: Co kieruje lud?mi?
    Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-10 14:12, Waldek Godel pisze:

    > ale wiesz... te groszowe sprawy wymagają wpłat na konto (karty) i róznych
    > takich tam..
    > W szczególności jak ktoś chce mieć kolejne urządzenie (np. tablet) albo po
    > prostu zapasowy sposób dostępu do sieci, jak będzie problem z głównym
    > (wbrew pozorom sytuacje kiedy Aero2 jest jedynym dostępem do netu w danej
    > okolicy są możliwe)

    Dlatego też nie poddaje usługi Areo2 totalnej krytyce. Jest to oferta
    dla kogoś kto ma cierpliwość Eskimosa polującego zimą na fokę. Jak dla
    mnie to karta mogłaby kosztować i ze stówę, ale żeby była dostępna w
    każdym salonie, wtedy i we mnie by mieli klienta. Jak teraz dla mnie
    wygodniejsze są doładowania w Play za parę złoty/mies. niż te zabiegi z
    pozyskaniem karty Areo2.
    Prawdę mówiąc to nie słyszałem o miejscach w Polsce gdzie jedyną
    dostępną siecią jest Areo2...