eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCo jest nie tak z Rav4? › Re: Co jest nie tak z Rav4?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.prz.edu.pl!lublin.pl!news.onet.pl
    !newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!
    news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co jest nie tak z Rav4?
    Date: Sat, 30 Jan 2010 22:30:54 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <hk293e$qjh$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hjvbuv$8io$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hjvdha$6ku$1@news.onet.pl>
    <hjvftl$gos$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hjvfch$cdh$1@news.onet.pl>
    <g...@4...com>
    <hjvgoh$j47$1@news.dialog.net.pl>
    <c...@k...googlegroups.com>
    <hjvprr$nqo$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: acta55.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1264887726 27249 83.11.54.55 (30 Jan 2010 21:42:06
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 30 Jan 2010 21:42:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hjvprr$nqo$1@news.dialog.net.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2251574
    [ ukryj nagłówki ]

    Irek N. pisze:
    > Wszystko, co mialo jakis system dohamowujacy kola przy poslizgu
    > wymiekalo znacznie wczesniej, niz
    >> zwykly nawet otwarty dyfer. Z reguly po wylaczeniu ESP, TCS i innych
    >> pierdol samochod zajezdzal ciut wyzej po nartostradzie, ale mimo
    >> wszystko rozne Haldexy i tak zostawaly w tyle
    >
    > Ale dlaczego? Powodem jest to, że nie ma żadnej synchronizacji pomiędzy
    > kołami? Oczywiste wydaje się, że wszystkie z blokadami rządzą (w tym
    > jedynym przypadku, gdzie zależy nam tylko na sile pociągowej i nie mamy
    > problemu ze skręcaniem czy różnicami w drodze poszczególnych kół). Czy
    > aż tak dużo tracimy przez przypadkowe w końcu uślizgi wszystkich kół?
    > Czyli co, Haldex z blokadą mostów był by w takim teście nie do pokonania?

    Nie do pokonania będzie w pełni zblokowany napęd 4x4, czyli każde z
    czterech kół obraca się z tą samą prędkością. Wtedy to idzie do przodu
    jak czołg.

    Nie wiem czy jakikolwiek model (poza własnymi wydumkami) ma taki napęd.

    Z takich które można znaleźć w seryjnych autach to dostępne są np.
    blokady środkowego mostu, czasami chyba też tylnego.

    >> p.s. szkoda, ze jak zwykle w tescie bral udzial Audi (jakis chyba Q7).
    >> To niestety automatycznie wyklucza udzial Subaru w testach AŚ.
    >
    > A tego właśnie nie rozumiem, dogadali się, boją się nawzajem czy po
    > prostu nie ma co testować bo rozwiązanie takie samo?

    Z drugiej strony takie testy to też coś pokażą, ale w sumie nie ma
    pewności co to jest.
    Bo różnych testów można wymyślać całą masę, w jednych wygra jeden napęd,
    w innych drugi i co?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: