  • 31. Data: 2010-03-11 15:13:54
    Temat: Re: Co jest lepsze omijanie wyrw w jezdni czy zwalnianie na nich.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hnan50$f04$1@inews.gazeta.pl...
    > A co ma piernik do wiatraka?
    >
    > Jak będzie miał auto na które go stać to będzie jeździł po
    > dziurach?

    Tak jest, im szybciej jedziesz tym sie mniej dziury odczuwa.

    Aczkolwiek po obecnej zimie nie bylbym pewny :-)

    J.

  • 32. Data: 2010-03-11 15:18:37
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    J.F. pisze:
    > Aczkolwiek po obecnej zimie nie bylbym pewny :-)
    >
    > J.

    ja tam tego nie chce sprawdzać :) Postanowiłem, nie zakładać gwintu bo
    na serii za nisko siedzi.

    --
    krzysiek82

  • 33. Data: 2010-03-11 15:30:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    > pojeździj trochę więcej po polskich drogach, bo siedzenie non
    > stop przed komputerem sprawiło, że zapomniałeś, jakie mamy drogi.
    > Czy tak samo szczery byś był gdybyśmy spotkali się oko w oko?

    Normalne mamy drogi (*). Jedziesz i sie nie przejmujesz, od czegos
    w koncu jest to zawieszenie.

    J.

    * - nie dotyczy ul Portowej w Krakowie i Walbrzycha

  • 34. Data: 2010-03-11 15:36:13
    Od: to <t...@a...xyz>

    Agent 0700 wrote:

    > Co TO za pajac?

    Nie ogarniasz komu odpisujesz?

    --
    cokolwiek

  • 35. Data: 2010-03-11 15:36:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > efekt uboczny taniego dostępu do Internetu :)

    Jestem prawie pewien, że mam droższy niż Ty, hipokryto82.

    --
    cokolwiek

  • 36. Data: 2010-03-11 15:37:07
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    J.F. pisze:
    > Normalne mamy drogi (*). Jedziesz i sie nie przejmujesz, od czegos w
    > koncu jest to zawieszenie.

    na pewno nikt nie brał pod uwagę polskich dróg :) To gwarantuje, wiedzą
    to posiadacze zwłaszcza takich aut jak passaty B5 :)

    --
    krzysiek82

  • 37. Data: 2010-03-11 15:41:49
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:

    > Jestem prawie pewien, że mam droższy niż Ty, hipokryto82.

    to jesteś frajerem, bo ja wolę za neta płacić mniej :)

    --
    krzysiek82

  • 38. Data: 2010-03-11 15:42:19
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:

    > Nie ogarniasz komu odpisujesz?

    Ogarnia zwrócił uwagę na twoją wypowiedź :)

    --
    krzysiek82

  • 39. Data: 2010-03-11 15:44:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > to jesteś frajerem, bo ja wolę za neta płacić mniej :)

    A ja wolę mieć taki, który zawsze działa.

    --
    cokolwiek

  • 40. Data: 2010-03-11 15:48:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > chyba nie wiesz co to jest normalne eksploatacyjne zużycie samochodu,
    > masz świadomość, że zdrowe przyłożenie w dziurę może nawet zniszczyć
    > fartuch?

    W takie nikt normalny nie wjeżdża, ale nie ma ich zbyt wielu.

    > To jest dla Ciebie normalne? Bo dla mnie to objaw
    > nienormalności w tym kraju i akceptacji otaczającej rzeczywistości i
    > zerowej chęci jej zmiany.

    Droga się naprawi od tego, ze będziesz omijał każdą nierówność, jechał
    jak pijany i denerwował innych?

    --
    cokolwiek