eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCo jest lepsze omijanie wyrw w jezdni czy zwalnianie na nich. › Re: Co jest lepsze omijanie wyrw w jezdni czy zwalnianie na nich.
  • Data: 2010-03-11 15:08:57
    Temat: Re: Co jest lepsze omijanie wyrw w jezdni czy zwalnianie na nich.
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mleko pisze:
    > Podkoszulek tez?

    przepraszam ale nie wiem jak prościej nazwać, mocowanie kolumny.

    > Powiedz co ciebie tutaj trzyma? Wyjedz do swojego wymazonego idealnego
    > kraju, zostaw tych tempych polaczkow w spokoju.

    wiesz co mnie tutaj trzyma, chęć zmiany rzeczywistości, w okolicy w
    której mieszkam nie ma już niszczenia znaków drogowych i mazania
    sprayem, od momentu gdy biegam sobie wieczorem po okolicy.
    Będę robił wszystko aby coś zmienić, chociaż wiem, że na niewiele się to
    zda, ponieważ niektórym zatarła się różnica między normalnością i głupotą.

    --
    krzysiek82