eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCo jest lepsze omijanie wyrw w jezdni czy zwalnianie na nich. › Re: Co jest lepsze omijanie wyrw w jezdni czy zwalnianie na nich.
  • Data: 2010-03-11 15:52:08
    Temat: Re: Co jest lepsze omijanie wyrw w jezdni czy zwalnianie na nich.
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    krzysiek82 wrote:

    > pojeździj trochę więcej po polskich drogach, bo siedzenie non stop przed
    > komputerem sprawiło, że zapomniałeś, jakie mamy drogi.

    Kończą się argumenty? Naprawdę nie dostrzegasz różnicy pomiędzy: 1.
    niszczeniem auta, 2. rozsądnym dbaniem o auto, 3. traktowaniem auta jako
    obiekt kultu?

    > Czy tak samo
    > szczery byś był gdybyśmy spotkali się oko w oko?

    W czym szczery? Przecież sam napisałeś, że zatrzymała Cię policja bo ktoś
    zgłosił, że jedzie pijany. Nie wiem co tam musiałeś wyczyniać, ale gdybyś
    po prostu omijał duże dziury, tak jak to robi większość, to nikomu nie
    chciałoby się dzwonić. Musiałeś ostro przesadzić, więc jak to nazwać?

    --
    cokolwiek