  • Data: 2012-02-29 07:18:18
    Temat: Re: Co jak nie Corsa D?
    Od: "Agent" <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jackare" <1...@t...com.pl> napisał w wiadomości
    news:jigobj$j3c$1@node2.news.atman.pl...
    > Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    Zobacz sobie nowego Kia Rio. Chyba największy w klasie B. W standarcie ESP,
    ASR i inne. Do tego fajne światła LED i nie najgorszy do tej masy auta
    silnik 1.4 109 KM lub jak lubisz oszczędnie to jest jakiś nowy diesel 1.1 :)
    70 KM - chyba 3 cylindrowy co niby w miescie z systememm start-stop zużywa
    nieco ponad 4 liitry wg danych producenta W środku w tanich wersjach czarno
    ale w miarę OK jak na klasę B. A tak poza tym to wybierałbym to co się
    podoba bez patrzenia na markę, że auto na F itp. CO do Corsy to powiem że z
    silnkiem 1.0 i 1.2 jedzie beznadziejnie i jest to również opinia 2
    posiadaczy takiej Corsy (1.2) których znam. Sam jechałem i potwierdzam. Nie
    wiem gdzie te 80 KM