  • 81. Data: 2012-05-14 08:40:18
    Temat: Re: Co ile warto zmieniać samochód?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 May 2012 21:13:01 -0500, Pszemol napisał(a):

    > O czym Ty mówisz?
    > Dziś na każdym lotnisku jest wypożyczalnia samochodów.

    Tylko ze przelot dla 4 osob i wypozyczenie samochodu na 2 tygodnie troche
    kosztuja.

    A znajomy sobie urzadzil ostatnio camping w Grecji i dzieci byly
    zachwycone. Namiot, gary - przyjdzie doplacic za nadbagaz :-)

    Z tymi samolotami to zreszta tez nie tak rozowo i rowniez mozna stracic
    dwie doby :-)

    J.

  • 82. Data: 2012-05-15 00:27:55
    Temat: Re: Odp: Co ile warto zmieniać samochód?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    > O czym Ty mówisz?
    > Dziś na każdym lotnisku jest wypożyczalnia samochodów.

    Tak? mało lotnisk widziałeś.
    Może pookaż taką np. z babimoście?

    --
    ___________ (R)

  • 83. Data: 2012-05-15 01:42:44
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 14.05.2012 Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał/a:

    > Tak? mało lotnisk widziałeś.
    > Może pookaż taką np. z babimoście?

    Zaraz po tym jak pokażesz setki wczasowiczów tam lądujących.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 84. Data: 2012-05-15 07:20:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 May 2012 00:27:55 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Tak? mało lotnisk widziałeś.
    > Może pookaż taką np. z babimoście?

    A jakie samoloty tam laduja ?

    J.

  • 85. Data: 2012-05-15 10:45:11
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    > Tylko ze przelot dla 4 osob i wypozyczenie samochodu na 2 tygodnie troche
    > kosztuja.

    Zazwyczaj jak lece na 2 tygodnie urlopu, to biore samochod na 7-9 dni.
    Zreszta - paliwo na dojezdzie tez kosztuje i nocleg po drodze dla 4 osob
    tez.
    Mam zaplanowany 5-dniowy wyjazd na jesieni do Rzymu. Przelot dla 4 osob 1200
    PLN. Trasa samochodem - 1800km x 2. Liczac srednio 8 l/100km (to malo jak na
    moje auto na autostradzie) i benzyne po 6 zlotych (cena zanizona) wychodzi
    ok 1700 PLN samo paliwo. Po Rzymie raczej samochodem poruszac sie nie
    bedziemy, potrzebuje go tylko na wycieczki poza Rzym - na 1 albo 2 dni.

    > A znajomy sobie urzadzil ostatnio camping w Grecji i dzieci byly
    > zachwycone. Namiot, gary - przyjdzie doplacic za nadbagaz :-)

    Co kto lubi - ja nie jezdze na campingi :-P

    > Z tymi samolotami to zreszta tez nie tak rozowo i rowniez mozna stracic
    > dwie doby :-)

    Mozna. "Stracilem" dobe z powodu slynnego wulkanu na Islandii. Po prostu
    wylecielismy dobe pozniej, hotel bez problemu przesunal rezerwacje i
    wrocilismy dobe pozniej. Urlop w pracy tez przesunalem :-)
    Ale w desperacji juz mielismy jechac samochodem (do Paryza).

    --
    Axel

  • 86. Data: 2012-05-15 11:30:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 15 May 2012 01:42:44 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Zaraz po tym jak pokażesz setki wczasowiczów tam lądujących.

    Momencik, czy ja twierdziłem, że chcę leciec tam, gdzie tysiące?

    Ja chcę się na zadupie dostać.

    --
    ___________ (R)

  • 87. Data: 2012-05-15 11:53:06
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 15.05.2012 Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał/a:

    > Momencik, czy ja twierdziłem, że chcę leciec tam, gdzie tysiące?
    >
    > Ja chcę się na zadupie dostać.

    Jak sobie załatwisz lot na to lotnisko to i z załatwieniem samochodu
    sobie poradzisz.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 88. Data: 2012-05-15 18:33:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > tez.
    > Mam zaplanowany 5-dniowy wyjazd na jesieni do Rzymu. Przelot dla 4 osob

    Policzyłeś z dojazdem z/na lotnisko oraz ew. koniecznego noclegu?
    Bo w niejednej mojej podróży samolotowej, to była najdroższa część takiego
    dojazdu/
    Nawet dojazd do Warszawy w dwie strony i 4 osoby zbiorkomem może sięgnąć 800
    zł.
    Już nie mówiąc o tym, że do połowy Niemiec dojadę w czasie potrzebnym między
    wyjściem z domu a startem samolotu.

  • 89. Data: 2012-05-15 19:32:32
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Policzyłeś z dojazdem z/na lotnisko oraz ew. koniecznego noclegu?

    Noclegu przy jezdzie samochodem?? :-P
    Bo na lotnisko to ja jade taksowka za 20 zlotych, a za miesiac bede mial
    pociag (stacja 400m od domu) :-P

> [...]
    > Już nie mówiąc o tym, że do połowy Niemiec dojadę w czasie potrzebnym
    > między wyjściem z domu a startem samolotu.
    I dlatego ja latam samolotem, a Ty samochodem jezdzisz :-P
    Pomijajac fakt, ze zwykle wakacje spedzam w miejscach, gdzie samochodem
    niekoniecznie da sie dojechac.
    Samochodem na wakacje prawie nie jezdze, ewentualnie na dluzsze (3-4
    tygodniowe) szkolenia do Frankfurtu - wtedy nie musze sie "szczypac" z
    zawartoscia walizki, ani z zakupami do domu i mam czym jezdzic na zajecia
    przy brzydkiej pogodzie, do sklepu po skrzynke piwa, zamiast nosic na
    piechote oraz na dluzsze wycieczki weekendowe - jak sie jest 10 raz na
    szkoleniu w Ff, to coraz dluzsze sie robia :-)

    --
    Axel

  • 90. Data: 2012-05-15 19:37:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> napisał w wiadomości grup

    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Noclegu przy jezdzie samochodem?? :-P

    Też.
    Z tą różnicą, że przy jeździe samochodem to ja wybieram nocleg i jego cenę,
    a nie położenie lotniska.

    > Bo na lotnisko to ja jade taksowka za 20 zlotych, a za miesiac bede mial
    > pociag (stacja 400m od domu) :-P

    Nie każdy mieszka w Warszawie, zresztą i z Warszawy tanie linie nie wszędzie
    dolatują.