    From: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co ile warto zmieniać samochód?
    Date: Tue, 15 May 2012 19:32:32 +0200
    <jn8h87$2t5$1@inews.gazeta.pl> <jn8h9l$l64$1@usenet.news.interia.pl>
    <jn8vrc$2sf8$1@news2.ipartners.pl>
    <4f983d8c$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <c1.01.3VjScL$163@mike.oldfield.org.pl> <j...@p...onet.pl>
    <360vwtu7nyv1$.1o7busikvnxdo.dlg@40tude.net>
    <jot52n$hob$1@inews.gazeta.pl>
    <4fb28537$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    news:4fb28537$0$1310$65785112@news.neostrada.pl...

    > Policzyłeś z dojazdem z/na lotnisko oraz ew. koniecznego noclegu?

    Noclegu przy jezdzie samochodem?? :-P
    Bo na lotnisko to ja jade taksowka za 20 zlotych, a za miesiac bede mial
    pociag (stacja 400m od domu) :-P

    > Bo w niejednej mojej podróży samolotowej, to była najdroższa część takiego
    > dojazdu/
    > Nawet dojazd do Warszawy w dwie strony i 4 osoby zbiorkomem może sięgnąć
    > 800 zł.
    > Już nie mówiąc o tym, że do połowy Niemiec dojadę w czasie potrzebnym
    > między wyjściem z domu a startem samolotu.
    I dlatego ja latam samolotem, a Ty samochodem jezdzisz :-P
    Pomijajac fakt, ze zwykle wakacje spedzam w miejscach, gdzie samochodem
    niekoniecznie da sie dojechac.
    Samochodem na wakacje prawie nie jezdze, ewentualnie na dluzsze (3-4
    tygodniowe) szkolenia do Frankfurtu - wtedy nie musze sie "szczypac" z
    zawartoscia walizki, ani z zakupami do domu i mam czym jezdzic na zajecia
    przy brzydkiej pogodzie, do sklepu po skrzynke piwa, zamiast nosic na
    piechote oraz na dluzsze wycieczki weekendowe - jak sie jest 10 raz na
    szkoleniu w Ff, to coraz dluzsze sie robia :-)

    --
    Axel