  • 71. Data: 2012-04-27 14:46:09
    Temat: Re: Co ile warto zmieniać samochód?
    Od: Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl>

    W dniu 2012-04-27 14:26, RadekNet pisze:

    > A nie lepiej kupic "normalne" auto (5-15 lat w zaleznosci od
    > zasobnosci portfela) i miec "normalne" ubezpieczenie? Tez jezdzisz bez
    > stresu a ile w kieszeni na piwo wiecej ;)
    >
    > Pozdr.

    Nie lepiej, bo nowe auto to nowe. Zupełnie inne doznania z użytkowania.

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 72. Data: 2012-04-27 15:25:30
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Fri, 27 Apr 2012 13:46:09 +0100, Potocki Passion & Adventure
    <s...@d...pl> wrote:

    > Nie lepiej, bo nowe auto to nowe. Zupełnie inne doznania z użytkowania.

    To zaraz ide do salonu kupic nowa Sklase ;)
    Wydawalo mi sie, ze mowimy o realiach a nie marzeniach.

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 73. Data: 2012-04-27 15:45:17
    Od: Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl>

    W dniu 2012-04-27 15:25, RadekNet pisze:

    > To zaraz ide do salonu kupic nowa Sklase ;)
    > Wydawalo mi sie, ze mowimy o realiach a nie marzeniach.
    >
    > Pozdr.

    Doznania z użytkowania nowego samochodu są realne - realnie miłe :) To
    cała masa smaczków - chodzisz po salonach, konfigurujesz swoje auto,
    odbierasz je, potem użytkujesz bez stresów i wiesz, że nikt się
    wcześniej na tylnej kanapie nie spuszczał dupcząc przydrożną
    białorusinkę :) Co najwyżej pijany szkot mógł źle kabelki w elektryce
    podłaczyc, albo auto w drodze z fabryki spadło z lawety i było klepane ;)

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 74. Data: 2012-04-30 12:47:01
    Temat: Re: Odp: Co ile warto zmieniać samochód?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Apr 2012 09:23:16 +0200, Cavallino napisał(a):

    > No widzisz, a ja mam dwójkę, a żony samochód w trasie pali 6 l.
    > Swoim nie jeżdżę na wakacje, bo wyszło by mu tyle co Tobie, plus szansa że
    > nie dojedzie.

    Miejsce takich pojazdow jest w hucie :-P

    J.

  • 75. Data: 2012-04-30 13:40:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 25 Apr 2012 15:05:29 +0200, Vlad The Ripper napisał(a):
    > Nowszy samochód wraz z serwisem pewnie wyjdzie drożej, a dojdzie jeszcze
    > utrata wartości

    Ale to lepiej kupic taki za 6000 i pojezdzic dwa lata.

    > Ale po pęknięciu amortyzatora w drodze to nie wiem, czy jeszcze w aucie
    > byłoby co ratować. A nawet jesli to wraz z lawetowaniem na warsztat na pewno
    > się nie opłaca.

    Zalezy ktory i jak - ale jest szansa ze sam dojedziesz.

    J.

  • 76. Data: 2012-04-30 20:03:46
    Temat: Odp: Odp: Co ile warto zmieniać samochód?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    net...

    > Miejsce takich pojazdow jest w hucie :-P

    Ale których, złomów za 2000 czy klasyków?

  • 77. Data: 2012-05-01 01:20:31
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 25.04.2012 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:

    > I np. robisz to we Włoszech......
    > Cholerna atrakcja urlopowa.

    Powyżej tysiąca kilometrów to na wakacje się leci samolotem.
    Po cholerę tracić dwie doby na przejazd tam i z powrotem?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 78. Data: 2012-05-02 20:26:12
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 01 May 2012 01:20:31 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Powyżej tysiąca kilometrów to na wakacje się leci samolotem.
    > Po cholerę tracić dwie doby na przejazd tam i z powrotem?

    Po to, żeby miec transport na miejscu - w wielu miejscach sensownej
    alternatywy nie ma.

    --
    ___________ (R)

  • 79. Data: 2012-05-05 17:44:29
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Tue, 01 May 2012 00:20:31 +0100, Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> wrote:

    > Powyżej tysiąca kilometrów to na wakacje się leci samolotem.
    > Po cholerę tracić dwie doby na przejazd tam i z powrotem?

    Niektorzy lubia kazdy dzien spedzic w innym miejscu.
    Albo maja psa, ktory nie lata samolotem.
    Albo ... itp itd.

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 80. Data: 2012-05-14 04:13:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AdamPłaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message

    > Po to, żeby miec transport na miejscu - w wielu miejscach sensownej
    > alternatywy nie ma.

    O czym Ty mówisz?
    Dziś na każdym lotnisku jest wypożyczalnia samochodów.