  • Data: 2012-04-26 09:18:49
    Temat: Re: Co ile warto zmieniać samochód?
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I uważasz, że jesteś wyznacznikiem ogółu?
    > Obawiam się, że jest dokładnie odwrotnie.
    Wypowiedziałem się za siebie, nie za ogół. Zresztą jak nieraz słyszę w tych
    czy innych wiadomościach, że ponad 50% Polaków nie wyjeżdża nigdzie na
    urlop, to wnioskuję, że ci którzy nigdzie nie wyjeżdżają są właśnie
    wyznacznikami ogółu.
    Więc tych, którzy wyjeżdżają za granicę na urlop jest jeszcze mniej, i nie
    wszyscy, a wręcz twierdzę, że niewielu jeździ na urlop za granicę
    samochodem.