  • Data: 2011-01-11 19:08:07
    Temat: Re: Co do AVRów (programator)
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > http://tom-itx.dyndns.org:81/~webpage/boards/USBTiny
    _Mkii/USBTiny_Mkii_index.php

    Radzisz kupować to bezpośrednio na tej stronie internetowej Czy lepiej
    zrobić samemu?? A może są jakieś dostępne klony tego??

    > ATJTAGICE klon (do JTAGa). Z debugowaniem mniejszych nie jest już tak
    > łatwo (tanio).

    Czyli podsumowując.. wśród tanich narzędzi mam do wyboru:
    - uniwersalny programator do praktycznie wszystkiego (mkII klon)
    - trochę droższy debugero-programator, mniej uniwersalny, ale dający
    ograniczone możliwości debugowania (AVR Dragon)
    - klony JTAG do programowania i debugowania większych procków

    A jeśli chcę mieć wszystko w jednym, to już musi być drogo, czy tak??

    Konop