  • 1. Data: 2010-01-11 10:23:10
    Temat: City Car Gliwice
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    Nosze sie z zamiarem kupna focusa w komisie przy ASO Forda (City Car
    Gliwice). Czy moze ktos z formumowiczow mial stycznosc z tym komisem?
    Teoretycznie zakup przy ASO nie powinien przyniesc przykrych niespodzianek
    (chociaz bylo kilka zaprzeczajacych temu historii).
    Focus jest z 2008 roku, benzyna 1.6, jeszcze na gwarancji. Na co ewentualnie
    zwrocic uwage?
    Niepokoi mnie jedna sprawa - w ofercie komisu jest kilka podobnych focusow
    (prawdopodobnie spadek po jakiejs upadlej firmie) i wszystkie maja bardzo
    podobny przebieg (okolo 30.000km).
    Czy to troche nie jest dziwne? A moze sie czepiam i doszukuje sie teorii
    spiskowej...

    Dzieki za wszelkie odpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2010-01-11 10:33:36
    Temat: Re: City Car Gliwice
    Od: yaro <y...@y...pl>

> [...]
    > podobny przebieg (okolo 30.000km).
    > Czy to troche nie jest dziwne? A moze sie czepiam i doszukuje sie teorii

    Tez sie kiedys interesowalem uzywanym samochodem focusem od nich.
    Z tego co sie dowiedzialem sa to samochody z jakiejs firmy ktora co
    bierze nowe foki i po roku uzytkowania wymienia je na nowe.
    te o ktorych piszesz stoja co najmniej od wrzesnia.

    --
    yaro

  • 3. Data: 2010-01-11 12:44:34
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yaro" <y...@y...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bierze nowe foki i po roku uzytkowania wymienia je na nowe.
    > te o ktorych piszesz stoja co najmniej od wrzesnia.

    Acha, czyli moze byc nieciekawie (samochody przez rok moga byc zarzynane na
    maksa, licznik cofniety).
    Pozniej wymiana na nowe. Ale jakby sie do tego mialy wpisy w ksiazce
    serwisowej (przebiegi przy przegladach).
    W sumie skoro sa od wrzesnia, to dosyc dlugo nie znalazly nabywcow.

    Jak sie skonczyly Twoje poszukiwania - kupiles u nich czy znalazles cos
    innego?

    Marek

  • 4. Data: 2010-01-11 21:21:46
    Od: "Max_P" <M...@x...pl>

    "Marek" <m...@p...onet.pl>

    > Focus jest z 2008 roku, benzyna 1.6, jeszcze na gwarancji. Na co
    > ewentualnie zwrocic uwage?

    Co prawda nie w kategii ewentualnie, ale generalnie, to jest to klasyczne 2
    x F.

    Max

  • 5. Data: 2010-01-11 22:18:52
    Od: btn <w...@b...pl>

    W dniu 2010-01-11 10:23, Marek pisze:
> [...]

    > (prawdopodobnie spadek po jakiejs upadlej firmie) i wszystkie maja bardzo

    Może po jakiś jazdach testowych. Też się kiedyś natknąłem na takie
    tłumaczenie...