eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCitroen i Renault - ile da się wynegocjować w salonie? › Re: Citroen i Renault - ile da sie wynegocjowaae w salonie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Citroen i Renault - ile da sie wynegocjowaae w salonie?
    Date: Tue, 14 Sep 2010 08:27:12 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 41
    Message-ID: <i6n4gq$g9t$1@news.onet.pl>
    References: <s...@l...localdomain>
    <i6l1ev$frm$1@news.onet.pl> <i6l24f$huk$1@news.onet.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <i6l2rk$k6d$1@news.onet.pl> <4c8e68d5$0$27036$65785112@news.neostrada.pl>
    <i6lu5j$8d9$1@news.onet.pl> <i6lvha$gsb$1@inews.gazeta.pl>
    <i6m4cp$q1s$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1284445530 16701 82.177.16.74 (14 Sep 2010 06:25:30 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Sep 2010 06:25:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
    In-Reply-To: <i6m4cp$q1s$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2310436
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-09-13 23:17, Sebastian Biały pisze:
    (...)
    > Widziałes ostatnio reklame typu "Ten fiat kosztuje dokładnie 34231zł"?
    > Czy może "Ten fiat ma upust 2tyś a tamten 3tyś". Skoro te reklamy
    > adresowane sa do większości społeczeństwa i działają to wnioski
    > zaczynaja być przerażające.

    Wyciągasz błędne wnioski. Reklama nigdy nie jest skierowana do
    większości społeczeństwa, tylko do pewnej grupy docelowej.
    Obydwa typy reklam się spotyka.

    > Statystycznie wszystkie reklamy sa skuteczne bo nieskuteczne szybko
    > znikają. Reklamy z upustami musza być cholernie skuteczne bo wszyscy je
    > stosują, w dodatku prześcigając się w coraz to bardziej debilnych
    > hasłach reklamowych.

    Znów popełniasz ten sam błąd co wcześniej - skuteczność reklamy nie
    jest liczona w procencie idiotów, tylko w zyskach z niej płynących.
    Hasło reklamowe może być dowolnie debilne, by tylko trafiło do
    pewnej grupy docelowej, która się okaże na nie nieodporna. Tym się
    nie zajmują idioci.

    > Gdzie jest dno?

    To zależy - część form reklamy jest prawnie zakazana, część mi się
    bardzo podoba.

    > No przecież wiem.

    Skoro wiesz, to co się dziwisz?

    > Ubolewam tylko nad tym że poszlaki wskazują na totalne
    > ogłupienie społeczeństwa skoro dają się na to nabierac w ilościach
    > hurtowych.

    Społeczeństwo jako całość nigdy nie grzeszyło specjalną inteligencją,
    a ona sama nie jest gwarantem odporności na 'durne' reklamy. Inna
    sprawa, że 'durność' reklam będzie wzrastała, ponieważ rynek się powoli
    wysyca i trzeba coraz to 'ciekawszych' pomysłów, by do kogoś tam
    trafić. Polska trochę późno stała się rynkiem podobnych reklam,
    niemniej odporność na takowe systematycznie wzrasta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: