  • Data: 2011-09-03 20:28:43
    Temat: Re: Citroen C5 nie kręci rozrusznik - prośba o pomoc.
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.09.2011 23:44, yabba pisze:
    > Użytkownik "Bogdan" <b...@b...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Wygląda na zawieszenie się szczotek w rozruszniku. Stuknij (młotkiem,
    > kluczem do kół) z umiarem!!! kilka razy w rozrusznik. Jeśli pomoże, to
    > wina szczotek.

    o ile wiem tam są 4 szczotki, wiec "zawieszenie" 2 par jest mało
    prawdopodobne. na jednej parze obróci ale leniwie.

    weź jak najwiekszą żarówkę ( 50W) i sprawdź czy na stałe jest napięcie
    na grubym kablu w rozruszniku i czy pojawia się na cienkim podczas
    "kręcenia". JAk masz napięcia to padł Ci rozrusznik. Napisz na grupie
    jaki to model.

    ToMasz