  • Data: 2016-11-21 19:41:49
    Temat: Re: Ciężki żywot kierowcy...
    Od: Zgr <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-20 o 22:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Zgr z...@p...fm ...

    (...)

    > Z ciekawości - wprowadzasz do rejestru zakupów poszczególne pozycje a nie
    > cała fakture?

    Część faktur idzie do rejestru, część do modułu handlowego: towar do
    dalszej odsprzedaży lub to, co chcę w celach historycznych lub innych
    mieć w dokumentacji.

    Ad rejestru: korzystam z CDN-Optima (zresztą sprzedaję go też i prowadzę
    szkolenia). W nim do rejestru mogę wrzucić cały dokument lub rozbić go
    na "kawałki" wg różnych kryteriów, lub wręcz wg pozycji, np. mając na
    jednej fakturze zakup usługi, paliwo 50/50%, paliwo 100%, materiały do
    biura, środek trwały i marchewkę dla kozy, którą nie wliczam w K.U.P. ;)

    > Jeżeli to sa ceny brutto to to jestem pod wrazeniem :)

    Netto.

    Ale czasem nawet w jakimś badziewiu typu Makro czy inny Selgros można
    trafić na dobrą cenę. Zwłaszcza w czymś, co się raczej nie starzeje.

    Natomiast płyny, które kupowałem po 3,xx netto lub 4,xx netto (za
    pojemnik 5-cio litrowy) były kupowane częściowo w jakimś Auchan,
    częściowo w hurtowniach samochodowych.

    Ważne, aby nie mieszać różnych płynów zimowych, bo wzajemnie mogą
    zareagować, i z (-22) oraz (-24) zrobi się (-10). Sam sobie tak kiedyś
    "skisiłem" dwa płyny i to w trasie :(

    --
    Pozdrawiam.

    Adam