  • Data: 2016-11-21 16:48:45
    Temat: Re: Ciężki żywot kierowcy...
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    Chyba by mnie pojebalo jak bym mial dla Ciebie szukac przepisu z poczatku
    lat piecdziesiatych i sledzil zmiany jakie byly do dzisiaj. Jak by sie
    zastanowic to Ciebie popierdolilo ze chcialbys zebym szukal. Za mojego zycia
    nigdy nie bylo metanolu w wolnej sprzedazy a denaturat zawsze byl z etanolu
    robiony. Na poczatku lat dziewiecdziesiatych byla afera bo jakas firma
    sprowadzila z Kanady plyn do spryskiwaczy z metanoelem. W dzienniku
    informowali ze zostal wycofany ze sprzedazy i zeby nie pic.
    ---
    Człowieku, podałem artykuł z 2012 roku z rankingiem płynów do spryskiwaczy
    http://niusy.pl/@auto-swiat.pl/9vg w którym jednym z kryterium oceny była
    zawartość metanolu w którym to artykule jasno stoi, że metanol można
    stosować, więc co Ty tu o płynie do spryskiwaczy z Kanady w latach
    dziewięćdziesiątych. Była mowa o ilościach "<3%" ale i "10..30%". Na dodatek
    pisało, że ten metanol to zasadniczo lepszy jest do płynu do spryskiwacza od
    etanolu tyle, że trujący.