  • Data: 2016-11-20 16:52:19
    Temat: Re: Ciężki żywot kierowcy...
    Od: Zgr <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-20 o 16:01, Budzik pisze:
    > Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > Raczej nie, bo ta cena miała pokazywac, ze zimowy po sezonie jest tanszy
    > niż letni.
    > A letni to jakies 7zł/5l czyli 1,4 za litr...

    Obok pytałeś o program: do mojego programu ;)
    Prowadzę działalność gospodarczą.

    Część towarów wprowadzam wprost do rejestrów zakupu, bez prowadzenia
    kart magazynowych - zależy od celu zakupu.

    Niektóre z ewidencjonowanych:

    Fairline płyn do spryskiwacza zimowy 5L, EAN 5907464557024, cena 6,62
    zł. netto.

    Płyn do spryskiwacza zimowy 5l Task, EAN 5907572337167, cena 6,69 zł. netto.

    Pojemniki 5 litrów, cena za pojemnik.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam