  • Data: 2012-06-22 20:56:03
    Temat: Re: Ciężarowy passat ??:))
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jareczek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:js1rc4$rp4$1@inews.gazeta.pl...
    > Cytuje:
    > .."- Na drodze krajowej nr 6 policyjny bus zderzył się z ciężarowym
    > passatem"....?????
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/trojmiasto/wypa
    dek-policyjnego-busa-jechali-na-mecz,1,5168730,regio
    n-wiadomosc.html

    > Widzieliscie kiedyś cięzarowego passata ?:)

    ja widzialem nawet ciężarowe cinkłeczento .. i co z tego?

    Zdajesz sobie sprawe, ze pojazdem ciężarowym może być samochód o DMC<3,5t?

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
    Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3