    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Cienka folia z niklu
    Date: Mon, 2 Apr 2012 13:22:26 +0200

    Użytkownik "Ukaniu" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >Ja uważam, że ludzie ludzi robią to ja tego nie zrobię?

    Byc moze robia przy pomocy specjalnych maszyn.
    Jak patrze na niektore malenstwa ... nie, nawet dzieci nie maja tak
    malych raczek :-)

    >A na serio, w tej chwili wydaje mi się, że jest to wykonalne - może
    >nie łatwo ale jednak. no bo teraz istniejący problem to wstępne
    >maciagniecie i zalutowanie równo folii na tamburynku.

    Nawet jesli jest to w wiekszosci reczna robota, to jeszcze moze byc
    kwestia oprzyrzadowania odpowiedniego.
    Ktore oczywiscie tez mozesz zrobic, o ile wiesz jak i masz dostep np
    do prostej tokarki.

    >Ja będę szedł w stronę wytwarzania warstwy na szkle.
    >To robota hobby tzn. dla idei. Żona mi nie pozwoli dziś wydać pół
    >tysiąca na naprawę fabryczną kapsuły co sobie nią zmierzę raz
    >głośność kosiarki ;-)

    Nie lepiej w wolnym czasie godziny nadliczbowe wziac, albo np
    sprawdzic oferte bankow ? :-)
    Taniej moze wyjsc, i nie bedziesz ludziom d* zawracac :-)

    Ewentualnie byle jaki mikrofon wsadzic i zmierzyc porownawczo, bo od
    samego pomiaru kosiarka sie nie wyciszy, ale moze uda sie kupic
    lepsza.
    Albo zajrzec na e-bay, ale watpie zeby takie mierniki uzywane byly
    ponizej 100$ :-)

    Kupic nauszniki, zaczac kosic i poprosic zone zeby piwo kupila :-)

    P.S. Juz pomijajac automaty, to sa kosiarki zdalnie sterowane. Stoisz
    sobie 10m obok, i ciszej, i swieze powietrze, i nie wibruje ..

    J.