  • 51. Data: 2022-11-27 12:59:10
    Temat: Re: Ciekawy film o samochodach elektrycznych
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 27.11.2022 o 10:57, ii pisze:

    > Przyznaj, że niektóre tezy postawione w filmie są absurdalne.

    Które konkretnie? Bo zasadnicze są dla większości z nas jasne i nie
    stanowią żadnej tajemnicy.

  • 52. Data: 2022-11-27 13:24:10
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 27.11.2022 o 11:11, ii pisze:

    > A benzyna stanieje? Bo tak się dzieje na wolnym rynku, że jak jedno
    > drożeje to drugie tanieje by zrównoważyć. Nie?

    No nie w przypadku paliw, ich ceny są ze sobą powiązane. A póki co
    większość prądu mamy z paliw.

    > No to może elektryki nie mają związku z podwyżkami?

    Nie? A dotacje na elektryczne samochody to skąd się biorą?

  • 53. Data: 2022-11-27 13:24:26
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 27.11.2022 o 12:29, Cavallino pisze:

    > Ale wiem jak się pisze programy.

    > Bo?
    > Nie chodzi o format zapisu pliku?

    Ja sie nie dziwię ze pytasz o takie rzeczy.
    To jest normalne pytanie, i uzasadnione.

    Chciałbym żeby to tylko chodziło o format pliku.

    Ale uwierz mi, to jednak inaczej jest.

  • 54. Data: 2022-11-27 13:38:58
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 27.11.2022 o 11:45, ii pisze:

    > Czemu "haracz"? Licencja to licencja, i tak byś zapłacił tylko że za
    > cały okres użytkowania zamiast co miesiąc.

    Już nie mogę się doczekać jak pójdę do sklepu i zamiast
    kupić młotek, kupię licensję za użytkowanie go.

  • 55. Data: 2022-11-27 13:54:05
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 27.11.2022 o 13:38, robot pisze:

    > Już nie mogę się doczekać jak pójdę do sklepu i zamiast
    > kupić młotek, kupię licensję za użytkowanie go.

    A do tego licencjonowane gwoździe. Świat bez wad.
    Na dodatek są debile, którzy przyklaskują takim pomysłom.

  • 56. Data: 2022-11-27 14:47:11
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Skamlenie frustratów którym się zabiera przedłużacz członka :)

    Jeżeli chodzi o przedłużenie czegokolwiek, to akurat w tym wypadku nikt
    nic nie zabiera. Wszak każdy elektryk ma lepsze osiągi niż jego
    spalinowy ekwiwalent.
    Ale dobij frustratów, pochwal się jakim elektrykiem pomykasz?

  • 57. Data: 2022-11-27 15:06:17
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 27 Nov 2022 14:47:11 +0100, nadir napisał(a):

    > Ale dobij frustratów, pochwal się jakim elektrykiem pomykasz?

    Coś ci się pomyliło. Elektryk indywidualny to też przedłużacz kutasa.
    Przynajmniej w 90% przypadków a w przypadku Tesli w 100. Ja swoje sprawy
    załatwiam rowerem, taksówkami i zbiorkomem ponieważ członka mam
    wystarczajacego :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 58. Data: 2022-11-27 15:38:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.11.2022 o 11:34, ii pisze:

    > Chodniki też będą płatne? A dróżki leśne?

    Pewnie nie. Ale w czym przeszkadza, żeby jednie były?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 59. Data: 2022-11-27 17:49:42
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 27.11.2022 o 12:59, nadir pisze:

    > Które konkretnie? Bo zasadnicze są dla większości z nas jasne i nie
    > stanowią żadnej tajemnicy.

    No te, które są na filmiku :-) Drugi raz mam oglądać i spisywać?

  • 60. Data: 2022-11-27 17:57:13
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 27.11.2022 o 13:24, nadir pisze:

    > No nie w przypadku paliw, ich ceny są ze sobą powiązane. A póki co
    > większość prądu mamy z paliw.

    Węgiel nie jest powiązany z ropą, więc tak samo prąd nie jest powiązany
    z benzyną. Se zdrożały oba, ale to nie ma związku z elektrykami.

    > Nie? A dotacje na elektryczne samochody to skąd się biorą?

    Z podatków powszechnych, które są zasadniczo niezmienne tylko na różne
    cele wydawane.