  • Data: 2022-11-29 08:11:10
    Temat: Re: Ciekawy film o samochodach elektrycznych
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 28 Nov 2022 18:49:37 +0100, nadir

    > Dla firm oczywiście, ale prywatnie nikt nie wynajmuje młotka, pralki,
    > telewizora czy żelazka.

    Firmy też tego nie robią, chyba że pralnia to ich profesja i pralka
    kosztuje 10-20x więcej niż pralka "cywilna". Zwykłego młotka też firmy nie
    najmują, ale już młot udarowy z koparką do rycia ścian i jezdni, owszem.

    > Ja mimo posiadanych kilku samochodów, też potrafię i wiem gdzie wynająć
    > busa. Bo potrzebuję go okazjonalnie, tak jak ty wiertnicy.

    Brawo ty.

    > No chyba, że zarabiarki do kabli czy rur lub szelki do biegania po
    > dachach też wynajmujesz? No to wtedy szacun... dla tych, którzy
    > korzystają z twoich usług.

    Ale serio trzeba tłumaczyć takie rzeczy? No dobrze. Wszystko zależy od ceny
    danego narzędzia i częstotliwości jego używania. To się wszystko da
    policzyć. Komuś zatem wyszło, w tym także samym użytkownikom, że taniej
    jest najmować.

    Z samochodami jest tak samo. I tym bardziej tanio będzie, im lepiej będzie
    działać autonomiczność samochodów -- ja się tego nie mogę doczekać aby
    samochód na siebie w końcu zarabiał, a nie tylko marnował pieniądze stojąc
    bezczynnie przez 3/4 doby.

    > Dom/mieszkanie/samochód/żonę masz na własność czy wynajmujesz?

    Nie wiem po jakiego grzyba ci ta wiedza, widocznie lubisz wściubiać nos w
    prywatne sprawy innych. Ale odpowiem ci, może coś to zmieni w twoim
    "myśleniu". Domy mam dwa, są moje. Samochód mam w leasingu, bo tak mi się
    bardziej opłaca niż kupno za gotówkę na własność. Ergo, samochód nie należy
    do mnie tylko do banku. Żona jest moją partnerką życiową, nie jest moją
    własnością, ale też jej nie wynajmuję -- nie wiem natomiast ile siana
    trzeba mieć we łbie aby sprowadzić osobę do poziomu właśności.

    --
    Pozdor
    Myjk