  • Data: 2022-11-29 08:47:15
    Temat: Re: Ciekawy film o samochodach elektrycznych
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29-11-2022 o 08:26, Myjk pisze:
    > Mon, 28 Nov 2022 18:56:35 +0100, nadir
    Stanieją elektryki, będę je kupował i nimi jeździł, na chwilę

    > Ale wiesz jak bardzo mnie to interesuje? Wcale.

    I to jest właśnie problem z wszystkimi e-hejterami tego typu.

    Nawet jeśli mają rację, twierdząc że ich wybory (np. bycie blokersem,
    albo praca komiwojażera) powodują, że elektromobilność nie jest dla
    nich, to uważają że tak samo musi być w przypadku każdego na tej planecie.
    I muszą pluć, obrzydzać, hejtować albo przedstawiać swoją własną osobę
    jako pępek świata.....
    Jak im nie pasuje, to każdemu nie ma prawa.

    A jest wręcz dokładnie odwrotnie, kto może i mu pasuje, to niech kupuje
    elektryki, a reszta niech robi co sobie tam chce, nikogo to nie obchodzi.

    To tak jak dodanie oze do miksu energetycznego jest dobre ZAWSZE, bo
    powoduje zmniejszenie zużycia kopalin, tak dodanie iluś tam bev do masy
    jeżdżących samochodów, powoduje obniżenie lokalnej emisji i ilości
    smrodu w mieście, nawet jeśli będą to pojedyncze procenty.
    Nie od razu Kraków zbudowano.