  • Data: 2022-11-29 13:33:47
    Temat: Re: Ciekawy film o samochodach elektrycznych
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-11-29 o 13:29, cef pisze:

    > Ale dlaczego bez aktualizacji?

    Pewnie jest podobnie jak w programie do obróbki video, z którego korzystam.

    Mogę wybrać licencję roczną za X, albo dożywotnią za 2X. I co prawda na
    dożywotniej rzeczywiście mogę korzystać dożywotnio, ale program nazywa
    się "ZZZ 2022". Co oznacza, że już wyszła wersja "ZZZ 2023", której
    sobie nie zaktualizuję, tylko muszę kupić. Ale jak mi wystarczy "ZZZ
    2022", to sobie mogę używać do usranej śmierci.

    --
    Liwiusz