  • 271. Data: 2009-07-05 23:05:14
    Temat: Re: Ciekawostka sprzed stu lat
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W poniedziałek 06 lipiec 2009 00:40, rs wyraził następujacą opinię:
    > On Mon, 6 Jul 2009 00:03:27 +0200, "Marek Wyszomirski"

    > widac sie, ze ty jak i Dariusz Zygmunt nie potraficie czytac ze
    > zrozumieniem,

    Nie wystarczy zrozumieć co się przeczytało, należy jeszcze umieć to
    krytycznie ocenić a nie powtarzać banialuki o milionach budujących piramidy
    których tak naprawdę nikt nie potrafi do dziś zbudować ;-)

    > postaraj sie zrozumiec calosc (wyraz po wyrazie, ze szczegolnym
    > uwzglednieniem slowa EKONOMICZNIE)

    Ekonomicznie to się już Egipcjanom przestała opłacać budowa piramid, więc
    wielkiego odkrycia nie zrobiłeś :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 272. Data: 2009-07-05 23:05:24
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > mowia, ze wiara czyni cuda. czy tez gory przenosi.

    O, widze, ze teraz zakladasz, ze matematyka rowniez sie zmieni w
    przyszlosci i dwa juz nie bedzie rowne dwa. Poczytaj troche najpierw o
    temacie na ktory sie wypowiadasz, bo podobnie jak przy tych granitowych
    blokach i niemoznosci transportu kilkutonowych blokow zaczynasz
    przekraczac prog smiesznosci.

    > a kto ci takich bajek naopowiadal? np. te zrzucone na japaonie byly
    > podluzne. inne rozwiazania tez chyba kuliste nie byly.

    Co prawda to nie ma duzo wspolnego z tematem, ale bomby atomowe zrzucone
    na japonie byly okragle, podluzne byly tylko obudowy. Dlaczego sama
    bomba musi byc okragla, a obudowa nie to juz pozostawie twojej
    dociekliwosci, wierze, ze na to wpadniesz.
    Co do reszty to szkoda mi czasu.

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.

  • 273. Data: 2009-07-05 23:11:31
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 06 Jul 2009 00:53:40 +0200, "T.M.F." <t...@n...mp.pl> wrote:

    >Wez sie nie osmieszaj, przejdz sie do dowolnego kamieniolomu.
    >Standardowe pociete plyty granitowe tnie sie z blokow o wymiarach
    >280x160cm, czasami wiekszych. Jak wyglada oryginalny blok mozesz
    >zobaczyc np. tutaj: http://www.galenfrysinger.comvermont_granite_mining.
    htm

    kurna. nastepny. nei wiem czy to upal, czy to jakas epidemia. tylko ty
    mnie juz do takiego sposobu odpwodzi juz przyzwyczailes.

    >Bloki do pociecia na plyty o masie 25 i wiecej ton sie normalnie zamawia
    >wysylkowo, z odbiorem w najblizszym porcie. Mozesz sobie poszukac w
    >necie firm, ktore oferuja granite slabs.
    >Gdyby komus sie chcialo wydac na to kase to piramide by zbudowali pewnie
    >w pare tygodni.

    i kto tu sie osmiesza?
    jakby sie komus chcialo kase wydac to cala giza by juz dawno stala w
    las vegas i to w skali 2:1. <rs>

  • 274. Data: 2009-07-05 23:17:20
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sun, 5 Jul 2009 22:15:46 +0000 (UTC), Jacek_P
    <L...@c...edu.pl> wrote:

    >Zyles wtedy?! Ktora reinkarnacje zaliczasz? :)

    dokladnie te sama co, na ktorego post opowiedzialem.

    >Blad. Tam nie ma dwoch milionow blokow, bo rdzen piramidy w duzej
    >czesci sklada sie z gruzu o nieduzej granulacji.

    skad ta informacja?

    >A w czym problem? Transport 2..3 tonowych blokow? Bez jaj!
    >W pierwszym z brzegu kamieniolomie wieksze woza.

    super. widze, ze tu panuje bardzo waska specjalizacja jesli chodzi o
    odpowiadania. to macie chlopakei czas. idzcie gdzie s na piwo
    sformulujcie jakas odpoweidz, ktora by sie odniosla do calosci
    problemu.

    >Sa takie drogi. W czym problem?

    na euro 2012 na pewno beda.

    >A tu jest bol, bo trzeba znalezc inwestora, ktory wywali bez sensu
    >ta cala kase. Ale wystarczy to sprzedac tlumowi pod haslem,
    >ze nasza piramida bedzie wieksza od niemieckiej/rosyjskiej/wpisz wlasciwe
    >i juz budzet wywali ta kase. Bo nasz mis to nasz wlasny dorobek :)

    to jeszcze raz. zbierz to do kupy co napisales w tym poscie, razem z
    tym ostatnim akapitem i zobacz co ci wyjdzie. <rs>

  • 275. Data: 2009-07-05 23:21:06
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W poniedziałek 06 lipiec 2009 01:11, rs wyraził następujacą opinię:

    > i kto tu sie osmiesza?
    > jakby sie komus chcialo kase wydac to cala giza by juz dawno stala w
    > las vegas i to w skali 2:1. <rs>

    A nie stoi? http://www.tapeciarnia.pl/4069_las_vegas_piramida.ht
    ml :-)

    Dobra, nieważne, z mojej strony EOT :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 276. Data: 2009-07-05 23:27:15
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 06 Jul 2009 00:07:00 +0200, Janko Muzykant
    <j...@w...pl> wrote:

    >No to taka piramida przy tunelach pod kanałami czy niektórych estakadach
    >w ciekawszych miejscach od Polski to pikuś.

    pod wzgledem technologicznym, nowatorstwa inzynieryjnego (z naszego
    punktu widzenia) oczywiscie, tylko problem polega na ogarnieciu
    calosci takiego projektu, a nie jak to tutaj widze jeden umie
    dzwigiem, drugi ciezarowka, trzeci potnie, ale beda piwko pili bo im
    nikt za dniowke nie zaplaci. <rs>

  • 277. Data: 2009-07-05 23:30:31
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 06 Jul 2009 00:10:16 +0200, Janko Muzykant
    <j...@w...pl> wrote:

    >Zaczynasz się w tym wszystkim gubić, szkoda czasu na dyskusje o niczym.

    nie. to ty sie zgubiles, bo mowa o medium. mowimy o ZAPISANEJ
    informacji, o jej trwalosci i przechowywaniu, a nie maszynie do
    pisania, ktora przywolales zupelnie od czapy.
    i juz nie piewszy raz widac, ze sie gubisz w co bardziej rozleglych
    tematach i mniej wiecej tym samym takie rozmowy z toba sie koncza.
    <rs>

  • 278. Data: 2009-07-05 23:41:33
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 06 Jul 2009 00:38:06 +0200, "T.M.F." <t...@n...mp.pl> wrote:

    >Tak, bo dla fali dzwiekowej absolutnie normalne jest, ze drazy rowki w
    >winylu.

    to jest juz godne umioeszczenia w sygnaturze.

    >Pomijajac prosty fakt, ze nie ma roznicy pomiedzy zapisem w
    >winylu a np. plikiem wav, to jeszcze, zeby ten winylowy zapis prawidlowo
    >odtworzyc musze znac obroty plyty i np. pasmo wzmacniacza i jego
    >charakterystyke, bo za 100 lat jakas istota moglaby pomyslec, ze ten
    >prymitywny zapis to sygnal o pasmie kilku GHz o jakims dziwnym typie
    >modulacji.

    sadze, ze rozmowa z toba w tym temacie jest pozbawiona sensu, tak jak
    kazda rozmowa w kwestii wiary, bo wlasnie cos takiego jak "wiara
    cyfrowa" tutaj preznetujesz. nie da sie z tym rzeczowo rozmawiac. nie
    ma bazy, bo dla ciebie wszystko jest, bylo i bedzie scyfrowane i
    zdekodowane. inne dane nie istnieja. <rs>

  • 279. Data: 2009-07-05 23:46:12
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 06 Jul 2009 00:08:51 +0200, Janko Muzykant
    <j...@w...pl> wrote:

    >Pracujących w telemarketerstwie? Dwoje.
    >Reszta raczej nic na ten temat nie wie. bo... nie pracuje w
    >telemarketerstwie.

    ok. to od dzis bede sie na twoje dane statystyczne powolywal i potem
    jakby mnie ktos zlapal, to jzu ty sie bedziesz tlumaczyc. ok?

    >No to masz kiepski wzrok.

    jakbys doczytal koncowke, to bys wiedzial, z eu mnie ze wzrokiem
    wszystko ok. bo turystow widze. ale i tak nie wiem co gorsze. klopoty
    ze wzrokiem czy klopoty z tym co przywiduje. <rs>

  • 280. Data: 2009-07-05 23:50:51
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 06 Jul 2009 01:05:24 +0200, "T.M.F." <t...@n...mp.pl> wrote:

    >O, widze, ze teraz zakladasz, ze matematyka rowniez sie zmieni w
    >przyszlosci i dwa juz nie bedzie rowne dwa.

    oj. nie to. ty juz po raz kolejny zakladasz, ze ja cos zakladam, a
    potem sam sie z tym nie zgadzasz. to moze ja juz nie bede ci
    przeszkadac. <rs>