  • Data: 2021-04-16 11:23:18
    Temat: Re: Ciekawostka socjologiczno-samochodowa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 15 Apr 2021 16:48:23 +0200, Janusz wrote:

    > A zagazowana jeszcze mniej

    IMO wiecej. Ale moze teraz lepsze instalacje.

    > i co ciekawe można nią wjeżdżać np do centrum
    > Berlina a dieslami nie, wiem bo mam taką z właściwą nalepką :)

    Z tymi dieslami ... wiele halasu bylo, a potem sie okazywalo, ze
    to ponizej jakies normy euro.

    Jesli dobrze widze, to Berlin pozwala wjechac Euro 6, a ona obowiazuje
    od 2014.
    A ten zakaz w Berlinie to jest na 8 kawalkach ulic, razem 3 km

    https://www.berlin.de/special/auto-und-motor/nachric
    hten/4947848-2301467-drohende-fahrverbote-was-diesel
    fahrer-wi.html

    No i pewnie VW TDI mozna wjechac, mimo ze wiadomo, ze nie spelnia :-)

    swoja droga - jak oni wyznaczyli te odcinki?
    Tam maja stacje monitorujace jakosc powietrza ?

    Ale nie wolno, to nie wolno - ominie sie przez osiedlowe ulice :-)

    J.