  • 11. Data: 2012-04-13 15:11:19
    Temat: Re: Ciekawostka
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Widać na egzaminie na PJ powinno być parę pytań
    > sprawdzających
    > inteligencję...

    To połowa kierowców by tego nie przeszła :-). Z korzyścią
    dla tych normalnych, którzy by dali radę...

  • 12. Data: 2012-04-13 15:55:30
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 13.04.2012 Robert_J <d...@g...pl> napisał/a:

    > To połowa kierowców by tego nie przeszła :-). Z korzyścią
    > dla tych normalnych, którzy by dali radę...

    Wiem :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 13. Data: 2012-04-13 16:21:04
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Wiem :)

    Najlepsze że każdy jest przekonany że sam by przeszedł ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 14. Data: 2012-04-13 16:41:57
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Massai"

    > Najlepsze że każdy jest przekonany że sam by przeszedł ;-)

    Trzech gości złożyło się po 10 zł na flaszkę i wysłali po nią czwartego...
    Kupił flachę za 25 zł, z reszty która mu została ( 5 zł) każdemu oddał po
    1zł (czyli razem oddał 3 zł) a dwa złote zostawił dla siebie.
    podliczmy: skoro 3 osoby wyłożyły w tym przypadku po 9 zł ( 10zł - 1 zł
    zwrotu) = 27 zł i 2 złote ktróe zostało czwartemu daje 29 zł
    gdzie jest brakująca złotówka?

  • 15. Data: 2012-04-13 16:56:04
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > gdzie jest brakująca złotówka?
    Belka zabrał na podatek :->

    Maciek

  • 16. Data: 2012-04-13 17:28:56
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Przemysław Czaja wrote:

> [...]
    > przypadku po 9 zł ( 10zł - 1 zł zwrotu) = 27 zł i 2 złote ktróe
    > zostało czwartemu daje 29 zł gdzie jest brakująca złotówka?

    Hehe, niby złotówka brakująca do czego? ;-)
    No i nie "i 2 złote" tylko "minus 2 zł".
    --
    Pozdro
    Massai

  • 17. Data: 2012-04-13 18:32:37
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 13.04.2012 Massai <t...@w...pl> napisał/a:

    > Najlepsze że każdy jest przekonany że sam by przeszedł ;-)

    Ale za to każdy jest pewny, że zna sporo osób, które by nie przeszły :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 18. Data: 2012-04-13 21:31:58
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Przemysław Czaja

> [...]
    > siebie. podliczmy: skoro 3 osoby wyłożyły w tym przypadku po 9 zł ( 10zł
    > - 1 zł zwrotu) = 27 zł i 2 złote ktróe zostało czwartemu daje 29 zł

    Flaszka + 2 zł = 27 zł, wszystko się zgadza.

  • 19. Data: 2012-04-13 23:16:49
    Od: "zho" <o...@p...com>

    Ops, przepraszam, nie zwrocilem uwagi na ten dosyc istotny szczegol, jakim
    jest stwierdzenie ze na kazdym skrzyzowaniu :)
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl

  • 20. Data: 2012-04-14 22:53:00
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 13.04.2012 zho <o...@p...com> napisał/a:
    > Ops, przepraszam, nie zwrocilem uwagi na ten dosyc istotny szczegol, jakim
    > jest stwierdzenie ze na kazdym skrzyzowaniu :)
    > Pozdrawiam ZHO
    > www.akwa.aip.pl

    Jednorazową akcję to ja bym rozumiał :)

    Pzdr,