  • 1. Data: 2012-04-13 10:04:00
    Temat: Ciekawostka
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Witam!

    Jadę sobie dzisiaj rano do roboty, lekki deszczyk pada (tak na
    przerywaną pracę wycieraczek) i co obserwuję? Jedna pani na każdych
    światłach wysiada, przeciera szybę jakąś szmatą i jedzie dalej :)
    (wycieraczki miała sprawne, widziałem).

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 2. Data: 2012-04-13 10:16:39
    Temat: Re: Ciekawostka
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

> [...]
    > przerywaną pracę wycieraczek) i co obserwuję? Jedna pani na każdych
    > światłach wysiada, przeciera szybę jakąś szmatą i jedzie dalej :)
    Jesteś pewien tego, że miała sprawne wycieraczki czy tylko jesteś pewien
    tego, że ramiona wycieraczek się poruszały?

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 3. Data: 2012-04-13 10:16:39
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 13.04.2012 10:04, Krzysiek Kielczewski pisze:
> [...]
    > przerywaną pracę wycieraczek) i co obserwuję? Jedna pani na każdych
    > światłach wysiada, przeciera szybę jakąś szmatą i jedzie dalej :)

    Może miała rozmazywaczki zainstalowane...

  • 4. Data: 2012-04-13 10:20:55
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Czeslawek nabazgrał(a):

    > Jesteś pewien tego, że miała sprawne wycieraczki czy tylko jesteś pewien
    > tego, że ramiona wycieraczek się poruszały?

    Przy okazji tematy wycieraczek to odradzam DIP .. z miesiąc temu podczas
    deszczu po prostu odłamał się zaczep wycieraczki i poleciała w siną dal a ja
    musiałem jechać dalej bez wycieraczki .... na szczęscie miałem tylko 1km do
    przejechania na mało ruchliwej drodze więc dałem radę.

  • 5. Data: 2012-04-13 11:05:11
    Od: "zho" <o...@p...com>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnjofjrk.ri9.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...
> [...]
    > przerywaną pracę wycieraczek) i co obserwuję? Jedna pani na każdych
    > światłach wysiada, przeciera szybę jakąś szmatą i jedzie dalej :)

    Moze jej srak naptakal i przyschlo, niedawno parkowalem pod drzewami i jeden
    taki kawalek nie dawal sie w zaden sposob wycieraczka zgarnac, przysechl i
    koniec. Wiecie jak sie jedzie z kupa w centrum pola widzenia? Ja juz wiem i
    rozumiem ta pania :)
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl

  • 6. Data: 2012-04-13 11:21:33
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 13.04.2012 Czeslawek <c...@g...pl> napisał/a:

    > Jesteś pewien tego, że miała sprawne wycieraczki czy tylko jesteś pewien
    > tego, że ramiona wycieraczek się poruszały?

    Tę po prawej na pewno, widziałem jak stanąłem bezpośrednio za nią.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 7. Data: 2012-04-13 11:22:24
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 13.04.2012 zho <o...@p...com> napisał/a:

> [...]
    > koniec. Wiecie jak sie jedzie z kupa w centrum pola widzenia? Ja juz wiem i

    To się wtedy zatrzymuje, czyści i jedzie dalej, a nie wyskakuje na
    każdym kolejnym skrzyżowaniu :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 8. Data: 2012-04-13 11:23:00
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 13.04.2012 Albercik <n...@g...pl> napisał/a:

    > Może miała rozmazywaczki zainstalowane...

    No to miała niesprawny samochód i nie powinna wcale jechać. Zwłaszcza,
    że parę minut później się rozpadało...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 9. Data: 2012-04-13 12:36:16
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

> [...]

    > przerywaną pracę wycieraczek) i co obserwuję? Jedna pani na każdych
    > światłach wysiada, przeciera szybę jakąś szmatą i jedzie dalej :)

    Kiepskie wycieraczki plus wizyta w automyjni z woskowaniem nadwozia i robi
    się niezły pasztet.
    Na Statoil dodają do każdego mycia ściereczkę do usunięcia wosku z szyby :)

  • 10. Data: 2012-04-13 12:46:46
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 13.04.2012 Przemysław Czaja <p...@p...fm> napisał/a:

    > Kiepskie wycieraczki plus wizyta w automyjni z woskowaniem nadwozia i robi
    > się niezły pasztet.
    > Na Statoil dodają do każdego mycia ściereczkę do usunięcia wosku z szyby :)

    Widać na egzaminie na PJ powinno być parę pytań sprawdzających
    inteligencję...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski