  • 61. Data: 2014-11-26 17:04:47
    Temat: Re: Ciekawe zjawoski z zycia grupy
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 26 Nov 2014 16:07:02 +0100, kosmos <a...@u...pl> wrote:

    >Wydaje mi się, że akurat cena jest najłatwiejsza do porównania ze
    >wszystkich parametrów. I jeżeli cena jest wyższa o ponad 100%, a inne
    >(istotne) parametry o zaledwie kilka %, to jednak poważnie przemyślałbym
    >to przed zakupem.

    No cos ty... Przeciez ajfon jest z APPLE! Nei zaplacisz za logo z
    nadgryzionym jabluszkiem?

    A.L.

  • 62. Data: 2014-11-26 17:05:32
    Od: A.L. <a...@a...com>

    .

    >Nie o to chodzi aby ustalić który jest uniwersalnie najlepszy.
    >Chodzi o to aby każdy dla siebie ustalił co mu najbardziej pasuje
    >na podstawie pochwał i nagan dotyczących różnego sprzętu.

    >Skąd się bierze taka ogromna ilość literówek w Twoich postach?

    Stad ze nie n=one wisza.

    A.L.

  • 63. Data: 2014-11-26 17:23:00
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    kosmos <a...@u...pl> wrote:

> [...]
    > (istotne) parametry o zaledwie kilka %, to jednak poważnie przemyślałbym to przed

    Masz racje... Tak rozważają swoje zakupy ludzie na budżecie. Nie dla
    wszystkich jednak cena w ogóle odgrywa jakąś rolę przy wyborze smartfona.
    Innymi słowy niezawsze myślisz procentami i np przy wyborze bułek pewnie
    nie zastanawiasz się długo nad tym że jedna bułka, ta którą lubisz,
    kosztuje 100% więcej niż ta której nie lubisz jeśli bułki są w cenach 60gr
    i 1zł 20gr.

    Pomyśl tak - załóżmy, że porównujesz dwa telefony, A i B i że dla Ciebie ma
    bardzo duże znaczenie fakt, że telefon A kosztuje 4000zł a telefon B
    kosztuje tylko 2000zł. Myślę że dla wielu osób w Polsce różnica taka łącza
    wszystkie alarmy w mózgu i starają się decyzje racjonalizować. Po prosto
    odpowiedź "bo tego lubię bardziej" jest niewystarczająca...

    A teraz wyobraź sobie że zarabiasz brutto 10x tyle co dziś zarabiasz...
    Innymi słowy, stajesz przed wyborem dwu smartfonów z których A kosztuje
    400zł a B kosztuje tylko 200zł. Teraz już pewnie prędzej pozwoliłbyś sobie
    na mniej racjonalizowaną decyzję i pewnie prędzej kupiłbyś ten który
    bardziej lubisz, mimo że jest JEDNAKOWO o te same 100% droższy.

    > Zgadzam się, że w iPhone wiele rzeczy jest dopracowanych lepiej niż w
    > Androidzie. Natomiast niestety wiele funkcjonalności całkowicie
    > pominięto, a niektóre okrojono.

    I dla niektórych użytkowników, oczekujących w smartfonie mini-peceta, to
    może być wadą.

    Dla innych użytkowników, brak wielu niepotrzebnych im funkcji, co skutkować
    będzie w przejrzystości i czytelności interfejsu z użytkownikiem, będzie
    zaletą takiego systemu.

    Czasem zapominamy, że nie wszyscy z nas są specami od komputerów i dużą
    część życia spędzamy na zabawie w ustawianie setek opcji :-)

    > Przy czym ja się nie kłócę - niektórym użytkownikom wcale nie potrzeba
    > wszystkich funkcji udostępnianych przez Androida.

    Otóż to.

    > Sam jestem tego przykładem - po kilku latach używania smartfonów z
    > Androidem obecnie używam od kilku miesięcy WindowsPhone i nie żałuję
    > przesiadki. Ale to nie znaczy, że do Androida mam jakiś żal - po prostu
    > chciałem zmienić telefon na taki, w którym aparat jest ponadprzeciętnie dobry.

    Po prostu, jak normalny człowiek, nie masz emocjonalnego/ideologicznego
    nastawienia do sprzętu.
    Ja też tak mam, i już parę miesięcy temu chciałem wypróbować smartfone z
    Windows na pokładzie ale nie ma jeszcze 2-3 aplikacji które często teraz
    używam pod iOS.
    Może wrócę do tematu jak się windziane wersje tych apków pojawią, a jest
    szansa że to się stanie bo mam wrażenie że Win8 nabiera powoli popularności
    i coraz jest lepszy wybór wśród takich słuchawek.

    > Android daje największą możliwość personalizacji, ale nie każdy tego oczekuje.
    > Natomiast iPhone nie ma dla mnie żadnej istotnej przewagi, a wadą jest
    > jego cena. Tak jak dla niektórych cena może być bez znaczenia, a istotny
    > jest np. design, albo konkretne aplikacje niedostępne w innych systemach
    operacyjnych.

    Widzę, że doskonale się rozumiemy.

    p.s. Jak masz na imię? :-) Czy może mam się do Ciebie zwracać per "kosmos"?
    :-)

  • 64. Data: 2014-11-26 17:59:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-11-26 o 13:50, Pszemol pisze:
    > Czyli nie umiał...

    Pewnie nie była Amerykaninem :-)

    To co tu
    > właściwie robisz?

    Ja wyobraź to sobie czerpię wiedzę z tej i innych grup potrzebną mi do
    rozrywki a nawet do pracy. Jedyne takie miejsce gdzie mi nie chcą czegoś
    sprzedać. Oprócz Ciebie oczywiście.
    Wku... mnie jak mi jakiś beszczel jedzie kryptoreklamą.
    Przynajmniej tutaj mogę odpowiedzieć na ten zalew debilizmu i
    propagandy. Masz pecha jako "nadawca" bo można Ci w twarz wytknąć
    kłamstwa i socjotechniczne zagrywki :-)
    Musisz jakoś z tym żyć albo zaprzestań.

    > A do zakupu iPhona nie próbuję Cie przekonywać przecież.

    Kup nokię N8 a życie stanie się prostrze

    > Hm... Jesteś nie tylko racjonalnie na "nie" ale jak widzę, również
    > ideologicznie na "nie" :-)

    Wolno mi przecież. Nie cierpię wojujących gejów :-)

    > Nie wiem, Ty mi powiedz co robić z takimi co chorobliwie nienawidzą
    > marki/modelu?

    To zdrowy odruch zdrowego na umyśle człowieka na nachalny zalew reklamowy.

    > Albo umieć dobrze sobie zorganizować wolny czas...

    Wolę popedałować godzinkę. Od tych pixeli dookoła i terabajtów danych
    zwariować można. :-)

    PS. Można jeszcze doceniać uroki płci pięknej w normalnym 3D bez
    renderowania. Ale o tym to raczej nie pogadamy ;-)

  • 65. Data: 2014-11-27 00:40:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    >Może czegoś nie widzę dobrze, ale widzę dziwna asymetrie.
    >Nie ma czegoś takiego, zęby użytkownicy samsungow, nokii, htc i
    >innych starali się nawracać grupę opowiadając jaki to maja
    >zajebiaszczy sprzęt.

    Nokie trudno ostatnio chwalic, ale dawniej to by sie chyba troche
    znalazlo.

    No i tak kojarze, ze jest tu jeden kolega, ktory nie chce uznac ze
    Symbian umarl :-)

    J.

  • 66. Data: 2014-11-27 02:50:06
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    z <...@...pl> wrote:
    > Ja wyobraź to sobie czerpię wiedzę z tej i innych grup potrzebną mi do
    > rozrywki a nawet do pracy. Jedyne takie miejsce gdzie mi nie chcą czegoś sprzedać.

    Super!

    > Oprócz Ciebie oczywiście.
    > Wku... mnie jak mi jakiś beszczel jedzie kryptoreklamą.

    Pytałem Cie o to czy kazda pochwala urzadzenia to dla Ciebie kryptoreklama
    ktorej sie brzydzisz i ktora Cie wkur...
    Nie odpowiedziałeś, a to ciekawe.

    > Przynajmniej tutaj mogę odpowiedzieć na ten zalew debilizmu i propagandy.
    > Masz pecha jako "nadawca" bo można Ci w twarz wytknąć kłamstwa i
    > socjotechniczne zagrywki :-)
    > Musisz jakoś z tym żyć albo zaprzestań.

    Jasne, ulżyj sobie skoro tego potrzebujesz.
    Mi to nie przeszkadza :-) Ale troche mnie martwisz ze takie drobnostki Cie
    wkurzaja :-)

    > Kup nokię N8 a życie stanie się prostrze

    Ale mnie cieszy urozmaicenie, komplikacja i wyzwania. Jestem inżynierem i
    to mnie pompuje jak mogę jakiś problem rozwiązać czy coś naprawic lub
    zmodyfikować. Nie chcę niczego upraszczać :-)

    > Wolno mi przecież. Nie cierpię wojujących gejów :-)

    Nie mówię, że nie wolno, ale sądzę że Twoje zacietrzewienie jest chyba
    trochę niezwykłe.

    > To zdrowy odruch zdrowego na umyśle człowieka na nachalny zalew reklamowy.

    "Chorbliwie nienawidzieć czegoś" nie jest objawem zdrowia.

    Co do nachalności to przeciesz nie zmuszam Cię do czytania...

    > Wolę popedałować godzinkę. Od tych pixeli dookoła i terabajtów danych zwariować
    można. :-)

    Ależ ja nie muszę wybierać pomiędzy dyskusjami a sportem - i na to i na
    tamto jest czas...

    > PS. Można jeszcze doceniać uroki płci pięknej w normalnym 3D bez
    > renderowania. Ale o tym to raczej nie pogadamy ;-)

    Bo tu nie ma co gadać a raczej odejść od komputera i samemu posmakować :-)

    p.s nie znudziło Ci się jeszcze robienie tych dogaduszek nt gejów?

  • 67. Data: 2014-11-27 08:49:58
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >czy kazda pochwala urzadzenia to dla Ciebie kryptoreklama

    nie, tylko tak prymitywna, zakłamana i nachalna jak twoja

  • 68. Data: 2014-11-27 08:53:20
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    .pl...

    >Nokie trudno ostatnio chwalic, ale dawniej to by sie chyba troche znalazlo.

    Ale jesteś pewien, ze nie da się jej równie uparcie bronić, pszemolac? Da
    się, tylko trzeba piniendzy albo cierpieć na deficyt atencji.

  • 69. Data: 2014-11-27 20:00:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-11-27 o 02:50, Pszemol pisze:
    > p.s nie znudziło Ci się jeszcze robienie tych dogaduszek nt gejów?

    Każdy ma jakieś zboczenia które innym się mogą nie podobać. Takie życie.
    Jakaś poprawność polityczna? Nie wolno nie lubić motłochu reklamowego
    czy innej gejowskiej religii?
    Zacietrzewiłeś się? I bardzo dobrze. Może przemyślisz i się nawrócisz.
    Przecież religie są nie trendy :-) Bądź trendy.

  • 70. Data: 2014-11-27 20:20:33
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    z <...@...pl> wrote:

> [...]
    > Zacietrzewiłeś się? I bardzo dobrze. Może przemyślisz i się nawrócisz.
    > Przecież religie są nie trendy :-) Bądź trendy.

    Nie o to chodzi...

    Chodzi raczej o to, że to Ty ulegasz nachalnej (anty)reklamie Appla
    wmawiającej takim ludziom jak Ty że iPhone jest tylko dla gejów. Dajesz się
    wykorzystywać po prostu. Ty z tą swoją homofobią stajesz się łatwym do
    użycia narzędziem w ich rękach i dajesz im sobą manipulować robiąc za darmo
    nachalną (anty)reklamę Applowi. Nie daj się im! Trzymam za Ciebie kciuki,
    dasz radę! :-)