    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Ciekawe zjawoski z zycia grupy
    Date: Thu, 27 Nov 2014 01:50:06 +0000 (UTC)

    z <...@...pl> wrote:
    > Ja wyobraź to sobie czerpię wiedzę z tej i innych grup potrzebną mi do
    > rozrywki a nawet do pracy. Jedyne takie miejsce gdzie mi nie chcą czegoś sprzedać.

    Super!

    > Oprócz Ciebie oczywiście.
    > Wku... mnie jak mi jakiś beszczel jedzie kryptoreklamą.

    Pytałem Cie o to czy kazda pochwala urzadzenia to dla Ciebie kryptoreklama
    ktorej sie brzydzisz i ktora Cie wkur...
    Nie odpowiedziałeś, a to ciekawe.

    > Przynajmniej tutaj mogę odpowiedzieć na ten zalew debilizmu i propagandy.
    > Masz pecha jako "nadawca" bo można Ci w twarz wytknąć kłamstwa i
    > socjotechniczne zagrywki :-)
    > Musisz jakoś z tym żyć albo zaprzestań.

    Jasne, ulżyj sobie skoro tego potrzebujesz.
    Mi to nie przeszkadza :-) Ale troche mnie martwisz ze takie drobnostki Cie
    wkurzaja :-)

    > Kup nokię N8 a życie stanie się prostrze

    Ale mnie cieszy urozmaicenie, komplikacja i wyzwania. Jestem inżynierem i
    to mnie pompuje jak mogę jakiś problem rozwiązać czy coś naprawic lub
    zmodyfikować. Nie chcę niczego upraszczać :-)

    > Wolno mi przecież. Nie cierpię wojujących gejów :-)

    Nie mówię, że nie wolno, ale sądzę że Twoje zacietrzewienie jest chyba
    trochę niezwykłe.

    > To zdrowy odruch zdrowego na umyśle człowieka na nachalny zalew reklamowy.

    "Chorbliwie nienawidzieć czegoś" nie jest objawem zdrowia.

    Co do nachalności to przeciesz nie zmuszam Cię do czytania...

    > Wolę popedałować godzinkę. Od tych pixeli dookoła i terabajtów danych zwariować
    można. :-)

    Ależ ja nie muszę wybierać pomiędzy dyskusjami a sportem - i na to i na
    tamto jest czas...

    > PS. Można jeszcze doceniać uroki płci pięknej w normalnym 3D bez
    > renderowania. Ale o tym to raczej nie pogadamy ;-)

    Bo tu nie ma co gadać a raczej odejść od komputera i samemu posmakować :-)

    p.s nie znudziło Ci się jeszcze robienie tych dogaduszek nt gejów?