  • 121. Data: 2019-11-28 15:31:09
    Temat: Re: Ciekawe jak rozwiążą problem
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tam niech uprawiają aborygeni i słoiki. Chyba czegoś nie rozumiesz i muszę szerzej
    wytlumaczyc. Jesli kierowca jedzie po drodze z pierwszenstwem i za nim jakas ilość
    samochodów. To z pierwszeństwa na korzyść innego kierowcy może zrezygnować tylko w
    szczególnych przypadkach. Jak by się bez sensu zatrzymywał to mógłby być ukarany za
    blokowanie/utrudnianie ruchu na jezdni. Jesli piesi dostana pierwszenstwo przed
    pojazdami na przejsciach to jednostki którym się to nie podoba, mnie na przykład,
    mogą wykorzystywać przywilej też do utrudniania/blokowania ruchu.

  • 122. Data: 2019-11-28 15:59:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >w szczególnych przypadkach.
    >Jak by się bez sensu zatrzymywał to mógłby być ukarany za

    Uzasadnieniem jest ta ilosc samochodow za nim.
    Sa miejsca, gdzie jakby kazdy egzekwowal swoje pierwszenstwo, to na
    bocznej ulicy czekalbys godzine, dwie, trzy ...

    I kierowcy to rozumieja i kulturalnie wpuszczaja samochody.
    A nawet pieszych, tylko potem na lewym pasie jest masakra :-)

    Nawiasem mowiac - jak wpuszczony samochod chce prosto w lub w lewo, to
    tez potrafi byc masakra.
    No ale samochod nie ma pierwszenstwa, a pieszy juz ma ...

    J.

  • 123. Data: 2019-11-28 17:02:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tego JF już nie zauwazyles? Jesli piesi dostana pierwszenstwo przed pojazdami na

  • 124. Data: 2019-11-28 17:52:20
    Temat: Re: Ciekawe. Zenek grozi.
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Jesli piesi dostana pierwszenstwo przed pojazdami na przejsciach to
    > jednostki którym się to nie podoba, mnie na przykład, mogą wykorzystywać
    > przywilej też do utrudniania/blokowania ruchu.

    Podpadasz pod art. 3.1. PoRD i w Kodeksie Wykroczeń na pewno
    coś jest na takich jak ty.

    PoRD Art. 3. 1. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są
    obowiązani ...., unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować
    zagrożenie
    bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego, ruch ten utrudnić albo w
    związku z ruchem zakłócić spokój lub porządek publiczny oraz narazić
    kogokolwiek na szkodę. Przez działanie rozumie się również zaniechanie.

  • 125. Data: 2019-11-29 01:12:16
    Od: yabba <...@...pl>

> [...]
    mogą wykorzystywać przywilej też do utrudniania/blokowania ruchu.

    Masz rację, nie rozumiem celu Twojego planu? Czy możesz mi wytłumaczyć
    dlaczego chcesz utrudniać/blokować ruch?

    yabba

  • 126. Data: 2019-11-29 04:49:41
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-29 o 01:12, yabba pisze:

    > Masz rację, nie rozumiem celu Twojego planu? Czy możesz mi wytłumaczyć
    > dlaczego chcesz utrudniać/blokować ruch?

    A przypomnij sobie jak to było w dzieciństwie?
    Mama nie pozwoliła iść grać w piłkę to zrobiłeś jej na złość
    i nie zjadłeś obiadu. Ty jest podobna propozycja tylko w wykonaniu
    dorosłego. A może tylko ja uważam go za dorosłego?

    Pozdrawiam

  • 127. Data: 2019-11-29 05:01:04
    Od: andal <a...@a...org>

    On Fri, 29 Nov 2019 04:49:41 +0100, RadoslawF wrote:

> [...]
    > Mama nie pozwoliła iść grać w piłkę to zrobiłeś jej na złość i nie
    > zjadłeś obiadu. Ty jest podobna propozycja tylko w wykonaniu dorosłego.

    mama cie po lbie bila i zostales debilem

  • 128. Data: 2019-11-29 07:38:51
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-29 o 05:01, andal pisze:

    > mama cie po lbie bila i zostales debilem

    Nie.
    Ale miło że nam wyjaśniasz dlaczego ty nim jesteś.

    Pozdrawiam

  • 129. Data: 2019-11-29 09:15:50
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 29-11-2019 o 04:49, RadoslawF pisze:

> [...]
    > i nie zjadłeś obiadu. Ty jest podobna propozycja tylko w wykonaniu
    > dorosłego. A może tylko ja uważam go za dorosłego?

    Nie przypominam sobie, żebym tak robił. Takie postępowanie byłoby
    nielogiczne.
    Więc nadal nie rozumiem dlaczego utrudniać kierowcom z powodu zmiany
    przepisów.

    yabba

  • 130. Data: 2019-11-29 10:05:27
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-29 o 09:15, yabba pisze:

    > Nie przypominam sobie, żebym tak robił. Takie postępowanie byłoby
    > nielogiczne.

    Tylko dla normalnego dorosłego. Dla dzieciaka już niekoniecznie.

    > Więc nadal nie rozumiem dlaczego utrudniać kierowcom z powodu zmiany
    > przepisów.

    Dziecięca logika.