  • Data: 2019-11-24 18:49:08
    Temat: Re: Ciekawe jak rozwiążą problem
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty zrozumieć tego co napisałem nie jesteś w stanie.

    Póki co to ty nie rozumiesz co nakazuje Prawo o Ruchu Drogowym i jak
    widać zrozumieć nie jesteś w stanie.

    > Durne przepisy wprowadza.

    Nie musieliby wprowadzać, gdyby tacy durnie jak ty nie pieprzyli głupot
    i nie tłumaczyli debili za kółkiem. To właśnie dzięki takim jak ty
    prawodawca jest zmuszony doprecyzować prawo, które już wcześniej
    nakazywało kierowcom ustępować pierwszeństwa pieszym.

    > W rok po wprowadzeniu będzie wiadomo co daly. Ty uważasz że liczba wypadków na
    przejsciach spadnie. Ja ze wzrosnie. Jesli spadnie będę zadowolony ze sie pomylilem.
    Jesli wzrosnie będę mógł o tobie pisać że się przyczyniłes do śmierci wielu ludzi.

    A ty już teraz mi ubliżasz i obarczasz winą, której jeszcze nie ma.

    Niestety za dobrze cię znam, aby liczyć na to, że za rok mnie
    przeprosisz jeżeli się okaże, że statystyki się nie zmienią lub
    zmniejszy się ilość wypadków.