  • 11. Data: 2010-06-28 11:36:50
    Temat: Re: Ciekawe czy wiecie, co oznacza znak D-40...
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Tadeusz pisze:
    > całe szczęście że nie ty stanowisz i egzekwujesz prawo w tym kraju...

    też się cieszę, to dosyć odpowiedzialne zajęcie, a ja wolę zarabiać na
    kasę lekko zwiewnie i radośnie.

    --
    krzysiek82

  • 12. Data: 2010-06-28 11:48:17
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    Arek (G) pisze:

    > Jeżeli masz problemy z podstawowymi znakami, a co gorsza dziwi Cię co on
    > oznacza, to nie jest z Tobą dobrze. Zwłaszcza w kontekście tego znaku
    > jest to przerażające.
    >
    > A.

    A czy cokolwiek z mojego tekstu o tym świadczy? Więc może zachowaj sobie
    swoje insynuacje dla siebie a nie publikuj ich publicznie bo możesz się
    zdziwić jak oskarżę cię o zniesławienie. Zamiast chlapać bez sensu na
    grupie może przymknij się i nie pisz o czymś o czym nie masz pojęcia.

  • 13. Data: 2010-06-28 11:57:56
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    Ciekawe, że na każdej liście trafi się zawsze jakiś kretyn co to
    wszystko wie najlepiej... i do wszystkich o wszystko potrafi się
    dowalić... bez komentarza...

  • 14. Data: 2010-06-28 11:58:28
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "G.K." <g...@g...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > zdziwić jak oskarżę cię o zniesławienie. Zamiast chlapać bez sensu na
    > grupie może przymknij się i nie pisz o czymś o czym nie masz pojęcia.

    O ile wtrace swoje.
    To "to chyba nie bardzo wiecie co ten znak oznacza". Grupowicze jezdza po
    osiedlu na ktorym mieszkasz (ewentualnie Twoim jako zarzadcy) i sieja
    zagrozenie ?

    PZDr
    Adam

  • 15. Data: 2010-06-28 11:59:28
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    G.K. pisze:
    > Ciekawe, że na każdej liście trafi się zawsze jakiś kretyn co to
    > wszystko wie najlepiej... i do wszystkich o wszystko potrafi się
    > dowalić... bez komentarza...

    to taka natura polaków same spece na bezrobociu, złote rączki itp itd :)

    --
    krzysiek82

  • 16. Data: 2010-06-28 12:00:36
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > to taka natura polaków same spece na bezrobociu, złote rączki itp itd :)
    >
    > --
    > krzysiek82

    No a najwiecej ich jest na onet.pl/gazeta.pl itp ;P Najgorzej jest ze
    kiedys zeby na news napisac i czytac trzeba bylo miec nieco wiecej wiedzy
    typu ustawienie serwera news, czytnika, zainstalowanie programu. A teraz to
    nawet chyba niektore portale sa z ta grupa powiazane :/

    PZDr
    Adam

  • 17. Data: 2010-06-28 12:05:32
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Adam Szewczak pisze:
> [...]
    > wiedzy typu ustawienie serwera news, czytnika, zainstalowanie programu.
    > A teraz to nawet chyba niektore portale sa z ta grupa powiazane :/

    jak tylko znajdę chwilę i czas to może postawię jakiś własny serwer i
    będę tam wpuszczał tylko osoby o wybranych poglądach :) A może szybciej
    będzie postawić osobne forum? i przed rejestracją krótki test na
    posiadanie mózgu.

    --
    krzysiek82

  • 18. Data: 2010-06-28 12:08:38
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    > tam wpuszczał tylko osoby o wybranych poglądach :) A może szybciej będzie
    > postawić osobne forum? i przed rejestracją krótki test na posiadanie

    Eee, to sie zrobi takie tematyczne forum :/ ta grupa od lat dziala i w
    zasadzie tragicznie nie jest, aczkolwiek mam wrazenie ze powiedzmy 6-10 lat
    temu bylo bardziej merytorycznie.

    PZDr
    Adam

  • 19. Data: 2010-06-28 12:12:47
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Adam Szewczak pisze:
    > Eee, to sie zrobi takie tematyczne forum :/ ta grupa od lat dziala i
    > w zasadzie tragicznie nie jest, aczkolwiek mam wrazenie ze powiedzmy
    > 6-10 lat temu bylo bardziej merytorycznie.

    Ja pamiętam jeszcze czasy BBS i amigi, ludzie byli na poziomie. A teraz
    każdy może pisać co mu ślina na język przyniesie i takie są efekty.

    --
    krzysiek82

  • 20. Data: 2010-06-28 12:15:21
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ja pamiętam jeszcze czasy BBS i amigi, ludzie byli na poziomie. A teraz
    > każdy może pisać co mu ślina na język przyniesie i takie są efekty.
    >
    > --
    > krzysiek82

    To takie to i ja pamietam tyle ze z Atari ;P i np komputer Mazovia ktory
    byl ruskim klonem Intela ;) i Windowsa 2.0 ;) o kurde ale czasy byly.

    PZDr
    Adam