  • 21. Data: 2011-10-27 04:25:09
    Temat: Re: Ciekawe czy Nokii uda sie spopularyzowac WP7
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "p" <a...@z...pl> wrote in message
    news:j89r0n$4of$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    owsze_smartfony_nokii_z_mango.html

    ego.html

    > A jak samsung czy inna firma sprzedaje telefon na androidzie i daje do
    > niego jedna aktualizacje, albo wcale to tez nie jest czyste zagranie.
    > Niestety teraz tak firmy postepuja, zeby "przymusic" do kupna nowego
    > telefonu.

    Nie wszystkie tak postepuja, na szczescie :-)

  • 22. Data: 2011-10-27 05:58:23
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "atm" <...@v...pl> napisal w wiadomosci

    > Dzieki za linka, wyglada obiecujaco.

    Gdybys rzeczywiscie byl zainteresowany "problemem" z n9, sam podalbys tego
    linka - pelno tego w sieci. No ale Ty tu jestes od wymyslania problemow z
    nokia i pokazywania, ze jajfone jest najponenzniejsie. Jesli nie bierzesz za
    to kasy, to naprawde jestes pieprzniety pszemoliza.

    > BTW pierwszy raz wniosles cos do dyskusji.

    Rozumiem, ze w Twoim swiecie linkowanie=dyskutowanie, przyda Ci sie jednak
    ten slownik. Ja to widze nieco inaczej niz Ty, ktory linkami jedynie
    wymigujesz sie od tego by do konca sie wypowiedziec, a caly Twoj wklad w
    dyskusje to "jestem uzytkownikiem nokii, rodzinie tez kupuje nokie, ale
    uwazam, ze jajfon jest duzo lepszy".

    Ostatnie wyskoki z publiczna pszemofilia litosciwie pomine.

  • 23. Data: 2011-10-27 06:08:52
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisal w wiadomosci
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message news:j89n8n$9u5$1@news.onet.pl...

    > Musial sie wychowac za komuny, gdzie byl klient w pelni szczescia
    > jak na pólce byl cukier marki CUKIER w szarej torebce z pieczatka
    > fioletowym tuszem zrobiona "CUKIER"... :-)

    Pszemus - zgadza sie. Jak wielu tu obecnych mam tyle lat, ze wiemy co to
    komuna.

    > On przypisuje uzytkownikom smarfonów niezwykle niskie IQ...

    Tylko tym co twierdza, ze
    "Oryginalne "smartfony" to po prostu iPhone'y Apple."

  • 24. Data: 2011-10-27 10:34:07
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-10-27 07:58, Ghost wrote:

> [...]
    > problemow z nokia i pokazywania, ze jajfone jest najponenzniejsie. Jesli
    > nie bierzesz za to kasy, to naprawde jestes pieprzniety pszemoliza.

    Gdybym byl wszystkowiedzacy, wogole nie musialbym korzstac z internetu.
    Strasznie uparles sie na ta kase, wyjaw prosze kto mialby mi placic -
    moze faktycznie zaproponuje im wspolprace.
    Wymyslanie problemow? Ktory z opisanych przeze mnie w ostatnim miesiacu
    powiedzmy dotyczacy N8, SGS, Defy, Desire czy SGS2 jest wydumany?
    Za N9 Nokia kasuje jak za highendowe urzadzenie mowiac jednoczesnie:
    chcesz to bierz nie to nie, my z tym urzadzeniem nie chcemy miec nic
    wiecej wspolnego" Dla mnie taka oferta to lipa. W przypadku wyprzedazy
    urzadzen WebOS wiem, ze kupie je znacznie taniej i nie bede mial co
    liczyc na dalszy rozwoj rynku aplikacji.
    Podrzuciles linka do Dalvika. Na rynku nie ma jeszcze finalnej wersji
    prawda? Na filmiku wyglada fajnie, podobnie jak Siri podczas
    prezentacji. Wyjdzie, zostanie przetestowane na N9 wtedy bedziemy mogli
    wrocic do tematu. Poza tym jaki jest sens kupowac N9 i odpalac aplikacje
    Androida, za te same pieniadze lub taniej mozna kupic dedykowane
    urzadzenie zamiast korzystac z aplikacji innego producenta do odpalania
    aplikacji jeszcze innych producentow.
    Temat rozwijam na tyle na ile mi sie chce, wg mnie wystarczajaco dla
    osob bioracych udzial, jesli Ty sie do nich nie zaliczasz - Twoj problem.
    Sam jednak nie uzasadniasz swoich twierdzen:
    "Ja sprowadzam do 99% uzytkownikow, ktorym n9 starcza jaka jest. I nie
    tylko n9. Jestem pewien, ze znaczaca wiekszosc uzytkownikow w ogole
    niczego nie dogrywa ponad to co ma fabrycznie w telefonie. Ba, wielu
    nawet nie ma pojecia, ze da sie cos dograc."
    Sa na to jakies statystyki? Rozumiem, ze ta wypowiedz dotyczy smartfonow
    o ktorych caly czas rozmawiamy?

> [...]
    > nokie, ale uwazam, ze jajfon jest duzo lepszy".
    >
    > Ostatnie wyskoki z publiczna pszemofilia litosciwie pomine.

    Chocby Pszemol stwiedzil, ze Ziemia krazy wokol Slonca to trzeba sie z
    nim dla zasady niezgodzic, prawda?

    Nie chce mi sie z Toba kopac po kostkach, chcesz poczepiac sie slowek
    itd, w temacie WP7 Mango znajdziesz chetnych. Wrzuc mnie prosze do KF bo
    taki sposob dyskusji mi nie lezy i raczej nie bede odpowiadal na Twoje
    posty.
    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2011-10-27 11:29:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Gdybym byl wszystkowiedzacy

    Przeciez wlasnie lansujesz sie stale na wszystkowiedzacego o wadach nokii.

  • 26. Data: 2011-10-27 12:41:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Problem w tym, ze to pewnie jakas emulacja

    Tak, na pewno jest to problem.

  • 27. Data: 2011-10-27 16:37:08
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-10-27 06:25, Pszemol pisze:
    > "p" <a...@z...pl> wrote in message
    owsze_smartfony_nokii_z_mango.html

    >>> http://gizmodo.pl/gadgets/24677/nokia_zegna_sie_z_me
    ego.html

    > Nie wszystkie tak postepuja, na szczescie :-)

    a ile modeli telefonow jednoczesnie produkuje Apple a ile Samsung?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 28. Data: 2011-10-27 19:08:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 27 Oct 2011 00:13:12 +0100, G Nowak napisał(a):
> [...]

    Zassane to i ja mam, pytanie ile im naprawde potrzebne.

    > Racja. Jedyna przewaga "smart" fona nad "daft" fonem jest
    > oprogramowanie. Gdyby nie dodatkowe aplikacjie, ktorych gazylion sam
    > uzywam, kupilbym tania nokie 1xxx za 9GBP w Tesco i wygodnie dzwonil
    > przez tydzien bez ladowania ;)

    Z takiego najtanszego telefonu to niekoniecznie bedzie klient zadowolony,
    nawet ten bez ambicji na smartfona.

    J.

  • 29. Data: 2011-10-27 21:48:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Zassane to i ja mam, pytanie ile im naprawde potrzebne.

    Tak naprawdę to potrzebujesz celę 2x4 metry z pryczem
    i kromkę chleba z wodą dziennie. Reszta to luksus... :-)

    Owszem, z około 7x16 (112) aplikacji dodanych po kupieniu iPhone4
    ponad rok temu pewnie znajdę 10 których nie uruchomiłem ani
    razu w tym miesiącu, ale czy nie są mi one potrzebne to nie powiem...
    Jest grupa aplikacji które trzymam uruchomione cały czas (Skype,
    Fring, Samsung TV Remote) są takie które używam codziennie
    ale wyłączam i są takie które używam od święta, ale bez nich iPhone4
    nie miałby dużego sensu.

    > Z takiego najtanszego telefonu to niekoniecznie bedzie klient zadowolony,
    > nawet ten bez ambicji na smartfona.

    Mam znajomego w wieku 50 lat - używa telefonu komórkowego
    *wyłącznie* do dzwonienia. Nawet smsów nie używa. Po co mu
    coś bardziej skomplikowanego?

  • 30. Data: 2011-10-28 01:04:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j8c1bi$18a$1@inews.gazeta.pl...
    owsze_smartfony_nokii_z_mango.html

    > a ile modeli telefonow jednoczesnie produkuje Apple a ile Samsung?

    Jesli Samsung nie radzi sobie z aktualizacja to moze produkuje za duzo?