eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaCięcie kabliRe: Cięcie kabli
  • Data: 2016-02-16 22:59:25
    Temat: Re: Cięcie kabli
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2016-02-16 o 18:30, J.F. pisze:

    > W normalnych warunkach w wolnym panstwie.
    > W stanie wojennym troche inaczej.

    Pewnie nie jednemu się marzy podsłuchiwanie wszystkich i wszędzie ale
    potem trzeba to jeszcze przesłuchać i tu wychodzą problemy kadrowe.
    Jak podsłuchujących będzie więcej jak podsłuchiwanych, to da się zrobić.

    > No wszystkie rozmowy chcemy podsluchiwac :-)

    j.w.
    Dlatego wcale nie wydaje mi się taki absurdalny pomysł, że ktoś chciał
    "zagęścić" ruch przez zminimalizowanie aktywnych/działających telefonów.

    > I dobrze byloby wiedziec kto z kim rozmawia.

    W ramach ruchu automatycznego, w tamtych czasach było to praktycznie
    niemożliwe do zrealizowania. No chyba że rozmowa była wystarczająco
    długa i na wszystkich centralach po drodze obsługa chciała/musiała
    babrać się wyszukiwanie połączeń tych połączeń, to wtedy tak. Ale to
    rzeźba w gównie, dlatego nikt się w to raczej nie babrał.

    > Trudnosci oczywiscie przewiduje ... ale w 1981 byly juz szczeliny ?

    Podejrzewam że łącza między większymi miastami działały już wtedy z
    wykorzystaniem cyfrowych krotnic TCK, mniejsze miasta i miasteczka
    pewnie nadal chodziły na telefonii nośnej. Ale i tam trzeba było znaleźć
    konkretny kanał, który zajął podsłuchiwany. Więc problemy podobne.

    > No ale my o technice PRL 1981

    A to przepraszam.;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: