eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaCięcie kabliRe: Cięcie kabli
  • Data: 2016-02-16 18:30:28
    Temat: Re: Cięcie kabli
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 16 Feb 2016 17:53:54 +0100, nadir napisał(a):
    > W dniu 2016-02-15 o 22:25, J.F. pisze:
    >> Ale to Cie ogranicza do wybranych linii.
    > No bo generalnie podsłuchuje/nagrywa się konkretnego abonenta.

    W normalnych warunkach w wolnym panstwie.
    W stanie wojennym troche inaczej.

    >> Znacznie ciekawsze byloby przylaczenie do linii miedzycentralowych
    > A tu nie jest tak prosto, bo trzeba albo podsłuchiwać wszystko i
    > wszystkich albo znać łącze i szczelinę czasową po której będzie
    > prowadzona konkretna rozmowa, trudne nawet obecnie do wykonania.

    No wszystkie rozmowy chcemy podsluchiwac :-)
    I dobrze byloby wiedziec kto z kim rozmawia.
    Trudnosci oczywiscie przewiduje ... ale w 1981 byly juz szczeliny ?

    >> jakiegos wewnetrznego "pola komutacyjnego"czy jak to sie tam nazywa.
    > I tak dokładnie się to dzisiaj odbywa, nikt nie bawi się w podłączanie
    > kabelków i magnetofonów. Można na swoje biurko przekierować wszystkie
    > połączenie konkretnego abonenta podłączonego do centrali odległej o
    > 300km, nie ruszając się przy tym z biura.

    No ale my o technice PRL 1981

    >> Wtedy podsluchujesz rozne rozmowy, a i magnetofon sie nie marnuje.
    > Chodzi Ci o to, że ktoś ciągle słucha a nagrywa tylko to co istotne?

    Raczej nagrywa stale, potem odsluchuje, a jak cos ciekawego to
    interweniuje dalej.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: