  • 11. Data: 2010-08-11 22:22:16
    Temat: Re: Cichy wentylator
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 11 Aug 2010 21:11:46 +0200, Filip napisał(a):

    > Chłopaki! :) Wszystko fajnie, tylko mam cienki budżet tj. do 50PLN.
    > Właściwie sam radiator zostawiłbym jak jest, bo pewnie nie zmieszczę się
    > w budżecie, tylko wymieniłbym wentylator. Procek posiada TDP 45W, więc
    > nawet chyba duży radiator nie byłby potrzebny, natomiast bardzo zależy
    > mi na ciszy.
    >
    > Czy znacie jakieś godne polecenia, ciche i w miarę trwałe wentylatory?

    Moim zdaniem w okolicach tej kwoty (ale raczej +25 zeta do wspomnianych 50)
    - Freezer Arctica czy wspomniany Shuriken.

    [ Pieniądze pozbawiają człowieka marzeń, a marzenia - pieniędzy... ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 12. Data: 2010-08-11 22:22:16
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 11 Aug 2010 21:31:00 +0200, Giecze napisał(a):

    > Generalnie polecam fora specjalistyczne, np. http://forum.cooling.pl
    > Ja dla siebie kupiłem Noiseblockera XL2 (12cm na podmiankę do zasilacza)
    > są też mniejsze:
    > http://www.cooling.pl/noiseblocker-blacksilent-xr1,p
    rodukt,551697.html?from_category=30_147

    Noiseblockery mają IMVHO jedną wadę - szybko zaczynają hałasować.
    Korzystałem z wersji 12 i 9 cm jako wentyle do obudowy, ściągnięte z
    napięciem zasilającym do 6V. Po roku z groszami zaczynają terkotać. :(

    [ Kobieta jest jak cień, gdy ją gonisz - ucieka; gdy Ty podążasz ]
    [ w przeciwnym kierunku - ona podąża za Tobą. ]

  • 13. Data: 2010-08-12 06:03:34
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Filip napisa?(a):

    > Chłopaki! :) Wszystko fajnie, tylko mam cienki budżet tj. do 50PLN.

    Kup piwo i pusc duzego lotka ;P Potem bedzie jak bedzie ;P

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...