eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCichy elektryczny cross › Re: Cichy elektryczny cross
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Marek Borowski <m...@l...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Cichy elektryczny cross
    Date: Mon, 20 Apr 2009 12:00:28 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 44
    Message-ID: <gshh6p$p9c$1@news.onet.pl>
    References: <gs81uc$fkr$2@news.onet.pl> <gs8287$ojr$1@inews.gazeta.pl>
    <gs82ti$po2$1@news.wp.pl> <gs83sn$q4p$2@news.wp.pl>
    <gs862q$rro$1@news.wp.pl> <gs86o8$s59$1@news.wp.pl>
    <gs87gh$33c$1@news.onet.pl> <gs95c3$dqv$1@news.wp.pl>
    <gsb131$mgq$1@news.onet.pl> <gsfn5v$fdb$1@news.wp.pl>
    <gsfqud$sd5$1@news.onet.pl> <gsfucj$6f0$1@news.onet.pl>
    <gsg0s5$dki$1@news.onet.pl> <gsg1e3$m8d$1@news.wp.pl>
    <gsg29h$h6n$1@news.onet.pl> <gsg2r5$nbq$1@news.wp.pl>
    <gsg4ab$n9b$1@news.onet.pl> <gsh3mc$9mi$1@news.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-194126238208.net-serwis.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1240221721 25900 194.126.238.208 (20 Apr 2009 10:02:01 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Apr 2009 10:02:01 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    In-Reply-To: <gsh3mc$9mi$1@news.wp.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:594350
    [ ukryj nagłówki ]

    Kuczu wrote:
    > Marek Borowski pisze:
    >
    >> Wiekszy tlumnik, wiekszy katalizator.
    >
    > O tym juz Zbigi pisal. Jestes w mylnym bledzie jesli sadzisz ze to
    > poprawi osiagi silnika.
    >
    Patrz na katalogi (z lat 1990 - 2009). Popatrz na parametry, poczytaj
    dzieki jakim rozwiazaniom to osiagnieto. Nie bede sie powtarzal. Jesli
    uwazasz ze jest inaczej podaj jakiekolwiek argumenty.

    > > Poza tym ja pisalem o glownie o wstawieniu elektroniki ktora (dzieki
    >> czujnikom) bedzie sterowala optymalnie wtryskiem. - to jest ekologiczne.
    >
    > Nastepny ktory uwaza ze elektronika pozwoli oszukac fizyke.
    >
    >> Ilosc powietrza, Ilosc Paliwa, Kat zaplonu, Faza rozrzadu - to sa
    >> elementy ktorymi mozna sterowac i dopasowac je w zaleznosci od potrzeb.
    >
    > Alez oczywiscie. Tyle ze to niewspomiernie do zyskow komplikuje
    > konstrukcje motocykla,
    To jest twoje zdanie.

    >zwieksza jego ciezar i awaryjnosc.
    >
    Ciezar w stopniu niewielkim. A awarynosc po 10 latach, kiedy zaczynaja
    byc problemy z kablami i zlaczami - ale nie jest to magia jak niektorym
    mechanikom starej daty sie wydaje.


    >> Stary przyklad wylaczenie wtrysku przy hamowaniu silnikiem.
    >
    > A gaznik to tak wiele mieszanki podaje przy calkowicie zamknietej
    > przepustnicy ?
    >
    Najwyrazniej duzo skoro w samochodach wprowadzenie w/w mechanizmu
    ogranicylo spalanie o 10-20%.



    Pozdr

    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: