  • Data: 2009-04-21 15:18:01
    Temat: Re: Cichy elektryczny cross
    Od: Egon <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wy tu pitu pitu o decybelach jak nie o to się rozchodzi. Czytałem
    gdzieś, w jakiejś gazecie, w ŚM, albo jakiejś innej tego typu, że to
    elektryczne coś trzeba ładować aż 3 godziny i na razie masz dużo mniej
    czasu jazdy... tak sie zastanawiam po co to komu co ? Lepszy jest ryk
    porządnego 4 suwa, niż takie o... coś.. no wiecie, chyba, że ktoś lubi
    elektryczne zabawki, ale ja nic nie sugeruje.

    Pozdrawiam
    Egon.