  • Data: 2009-04-20 10:42:26
    Temat: Re: Cichy elektryczny cross
    Od: Marek Borowski <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuczu wrote:
    > Marek Borowski pisze:
    >

    > A Ty nie masz pojecia o mechanice motocyklowej i pewnych jej
    > ograniczeniach.
    O wielki znawco oswiec mnie prosze. Bo jak podales pare truizmow
    (ze np. katalizator + filtr powietrza obnizaja osiagi) i tyle. Jakie to
    sa ograniczenia ? Z tego co ja sie orientuje to glownym ograniczeniem
    jest wytrzymalosc materialow i cykl Carnota.

    > Jak dla mnie total EOT bo widze ze nie da sie z Toba
    > rozmawiac na jakims przyzwoitym poziomie technicznym.
    Mam byc moze wieksze doswiadczenie w technice niz ty - tyle ze nie
    mechanice pojazdowej. Technika to nie tylko srubki.

    > Pozyj, pogrzeb w
    > kilkudziesieciu motocyklach, pojezdzij kilkudziesiecioma to wtedy
    > porozmawiamy. Bo jak na razie to walisz mi tu tekstami z katalogow i
    > folderow a niewiele wiesz o zyciu.

    Ty za to wypowiadasz sie niesamowicie merytorycznie.

    Pozdr

    Marek