  • 11. Data: 2011-01-13 08:52:23
    Temat: Re: Ciagnik z naczepa samowyladowcza - jak mozna przeoczyc
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-13 00:32, megrims pisze:

    > A tak ogólnie, to jestem pewien, że i tak wypadków pojazdów użytkowych
    > ciężkich i sprzętu budowlanego jest ich mniek (nawet proporcjonalnie
    > mniej) ale są bardziej spektakularne i medialne.

    Bo to jest tak samo jak z BMW, lepiej pokazac kolejny wypadek BMW niz
    jakiegos tam fiata... potem ludzie wyciagaja kretynskie wnioski z tego
    co im tvn czy inna polszmata pokaze.

    --
    Karolek

  • 12. Data: 2011-01-13 09:14:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Jan 2011 00:32:32 +0100, megrims wrote:

    >Dzisiaj pokazywali, że gdzieś-tam zdarli cały asfalt, bo pod spodem
    >była kostka brukowa i nie ma dziur. Wybrukować autostrady proponuje.

    Legnica.
    Glupota na moj gust, bo:
    -komfort jazdy po kostce jest zaden,
    -hamowanie znacznie gorsze,
    -ja troche pojezdza, to i kostce dziury beda.

    J.

  • 13. Data: 2011-01-13 10:37:41
    Od: "R." <z...@...pl>

> [...]
    > -komfort jazdy po kostce jest zaden,
    > -hamowanie znacznie gorsze,
    > -ja troche pojezdza, to i kostce dziury beda.

    Wrocław, ul. Ścinawska (jedna z wielu). Tam gdzie kostki nie ruszali od
    1945 jest w lepszym stanie niż wszystkie asfalty w okolicy. Wyjątek -
    gdy pada albo gdy mróz, ale ogólnie jakość tego bruku jest powalająca.

    R.

  • 14. Data: 2011-01-13 12:46:20
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Jan 2011 10:37:41 +0100, R. wrote:

    >Wrocław, ul. Ścinawska (jedna z wielu). Tam gdzie kostki nie ruszali od
    >1945 jest w lepszym stanie niż wszystkie asfalty w okolicy. Wyjątek -
    >gdy pada albo gdy mróz, ale ogólnie jakość tego bruku jest powalająca.

    Pamietasz Karmelkowa, Krakowska ?

    Jak nie pamietasz to przejedz sie Cwiczebna.

    Przy okazji mozesz przetestowac czy twoj CD naprawde jest
    wstrzasoodporny :)

    J.

  • 15. Data: 2011-01-13 13:08:26
    Od: "K" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Bo to jest tak samo jak z BMW, lepiej pokazac kolejny wypadek BMW niz
    > jakiegos tam fiata... potem ludzie wyciagaja kretynskie wnioski z tego co
    > im tvn czy inna polszmata pokaze.

    tu chodzi o co innego - starymi BMW (glownie e36) jezdzi nieproporcjonalnie
    wiecej debili, niz innymi markami, ktorzy w dodatku czuja sie "panami
    asfaltu"

    --

    Pozdr

  • 16. Data: 2011-01-13 13:51:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Jan 2011 00:51:44 +0100, Papkin wrote:
    >zakladamy ze jedzie bez ladunku :) Roznica w prowadzeniu musi byc widoczna, 30
    >ton to jednak dociska woz konkretnie a naczepa sterczaca 6m nad wozem i w
    >dodatku pusta ...

    No ale przed chwila jechal z ladunkiem, a te 30 ton to na wysokosci 2m
    byly ...w sumie sam nie wiem.

    Ale zakladam ze jakby wyczuc sie dalo, to by wyczul i opuscil :-)

    J.

  • 17. Data: 2011-01-13 15:47:24
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-13 13:08, K pisze:

    > tu chodzi o co innego

    O wlasnie pokazales, ze chodzi dokladnie o to samo.

    >- starymi BMW (glownie e36) jezdzi nieproporcjonalnie
    > wiecej debili, niz innymi markami, ktorzy w dodatku czuja sie "panami
    > asfaltu"

    Bzdura.
    Tak sie przyjelo i tak jest latwo rzucic bezmyslnie w towarzystwie
    bezmyslnych przytakiwaczy, ktorzy nie maja BMW oczywiscie.
    Potem sie czyta takie kretynizmy, ze BMW jest fajne i w ogole, ale nie
    kupie bo ma taka, a nie inna opinie :P
    Jezeli zas nadal obstajesz przy tym, ze e36 jezdzi wiecej debili to
    zpewne ma to odzwierciedlenie w jakis statystykach wypadkow czy cus,
    wiec prosze przytocz i moze w koncu bede mogl przyznac komus racje, ze
    BMW jezdza debile.

    --
    Karolek

  • 18. Data: 2011-01-13 20:20:38
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-13 08:48, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "megrims" <m...@i...pl>

    > Do kładzenia bruku można przestępców wziąć :-)
    >
    > Tylko wiesz jak się taką kostką jedzie ?

    WIEM.. pomalutku - mniej wypadków będzie ;)

    Oczywiście jajca sobie robiłem z tej kostki na autostradach.