  • Data: 2017-10-30 19:12:35
    Temat: Re: Ciągłość przeglądu
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-30 o 15:24, Poldek pisze:

    > Nie mierz innych swoją miarą.

    To może moją? :-)
    Mam drugie auto, którego użytkownik nigdy nie pamięta
    o przeglądzie i zawsze zauważam to miesiąc albo dwa po terminie.
    Nie żeby to był jakiś trup - auto jest jeżdżące i SPRAWNE,
    ale jeździ mało - do 1000km rocznie.
    Jak mi mają przysolić karę za przegląd po czasie, to
    spokojnie poczekam ze trzy lata, żeby nie przepłacać.
    Ciekawe czy wymyślą, że kara ma być za każdy okres, który
    był bez badań czy tylko podwójnie przy badaniu
    (nie wiem od kiedy ten pomysł z podwójną opłatę i czy
    w ogole to uchwalili)