  • Data: 2017-10-31 00:00:59
    Temat: Re: Ciągłość przeglądu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > I o to właśnie chodzi, żeby utrudnić tego rodzaju "praktykę".
    >
    > Przegląd w SKP nie jest po to, żeby kierowca się dowiedział, co ma
    > niesprawne w aucie, tylko żeby oficjalnie potwierdzić, że wszystko
    > jest sprawne w aucie dopuszczonym do ruchu, lub wykluczyć auto z
    > ruchu. Jak ktoś chce ocenić stan auta, to zajmują się tym warsztaty,
    > ASO nie ASO. Jest tego pełno.

    Moglibysmy na ten temat podyskutowac ale w sumie dla mnie nie ma to
    znaczenia. Ja na autach specjalnie nie oszczedzam, jak coś trzeba zrobić
    to i tak zrobię, a czy inni az tak oszczedzaja? Mam wrazenie ze ci co
    jezdza gruchotami co przegladu nei przechodza to i tak staraja sie
    załatwic przeglad za dodatkowe 5 dych...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest