  • Data: 2017-10-30 18:00:51
    Temat: Re: Ciągłość przeglądu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > Płacenie za każde badanie istniało "od zawsze". Nie wiem, co tu
    > zmienili.

    To ja tez nie wiem, ale zdarzylo mi sie raz pojechac na stacje
    diagnostyczna i odjechac z informacja o niesprawnym aucie - i nie
    płaciłem ani złotówki.
    A teraz za takie badanie trzeba bedzie tez zpałacic i dodatkowo
    informacja znajdzei sie w cepiku.
    Moze wczesniej tez tak było "by law" ale praktyka była inna.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko