  • 21. Data: 2013-11-28 18:51:56
    Temat: Re: Ciagle mi nie działa internet GPRS z Play-a w telefonie
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "animka" napisał:

    > Nie, ja mam abonament i internet był na karcie SIM.

    Niech to zwierzę ktoś uśpi.

  • 22. Data: 2013-11-28 21:59:40
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-28 11:38, Paweł Muszyński pisze:

    > A cały internet na karcie sim się zmieścił?
    > On duży jest, weszła Ci taka karta z internetem do telefonu?

    Przepraszam, ale jednak niektórym jak i tobie trzeba napisać, że to
    ustawienia do internetu.

    --
    animka

  • 23. Data: 2013-11-28 22:05:37
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-28 18:51, Tomek pisze:

    > Niech to zwierzę ktoś uśpi.

    Zwierzę jest pożyteczniejsze od żydka. Ty jesteś gorsze zwierzę-suka nibyczłowiecza.
    address: 74-100 Gryfino, PL
    phone: +48 914168198
    phone: +48 609838516
    mnt-by: TKTELEKOM-MNT

    --
    animka

  • 24. Data: 2013-11-28 22:11:01
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-11-28 02:18, animka pisze:

    > Nie, ja mam abonament i internet był na karcie SIM.

    Internet na dyskietce widziałem ale na karcie sim jeszcze nie ... duża
    ta karta ? :)

  • 25. Data: 2013-11-28 22:20:26
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-28 22:11, Chris pisze:

    > Internet na dyskietce widziałem ale na karcie sim jeszcze nie ... duża
    > ta karta ? :)

    Jeżeli się pomylilam, napisalam coś niewłasciwego, a Ty znawca jesteś to
    dlaczego nie wytłumaczysz, że nie na karcie SIM z Play-a tylko w telefonie?

    --
    animka

  • 26. Data: 2013-11-28 22:50:03
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-28 02:11, animka pisze:

    > Niestety, jacys wredni z Playa przesłali mi ustawienia na internet do
    > strony Samsunga! Ale ja bym pieniędzy wywaliła, gdybym nie zauważyła.
    > Zaraz to zablokowałam i pojadę z tym telefonem do salony Play, niech
    > mi porządnie skonfigurują internet na Playa, a jak nie to kupuję jakąś
    > kartę na internet w Orange i przestaję płacić Play'owi 7 zł co
    > miesiąc. I tak już sporo na mnie zarobili.

    Co za małpiszony! No jasne, aczkolwiek mi się wydaje że PLAY ma
    stabilniejszy net jeżeli chodzi o EDGE.

  • 27. Data: 2013-11-28 22:51:08
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-28 02:13, animka pisze:

    > Tak zrobiłam i przeglądarki nie mogą się połączyć (Opera mini i jakis
    > dupny za przeproszeniem Dolphin).

    Mam Samsunga Monte, a wiec menu powinno być podobne jak w Twoim
    telefonie. Skoro używałaś internetu po przez wi-fi to pewnie ten profil
    masz zaznaczony jako domyślny, a skoro chcesz korzystać z GPRS to musisz
    zmienić profil domyślny na GPRS. U mnie to wygląda tak -
    menu->aplikacje->internet->profile transferu danych i zaznaczam
    "internet GPRS".

  • 28. Data: 2013-11-28 22:51:56
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-27 22:54, JoteR pisze:

    > Napisałem: z lekka bez sensu.
    > Bo moim skromnym zdaniem bez większego sensu jest opłacać pakiet
    > internetowy u operatora, którego karta wetknięta jest w telefon bardzo
    > średnio nadający się zarówno do surfowania jak i do tetheringu.
    > Koleżanka secundo voto Animka ma przecież tych telefonów od cholery
    > albo i więcej, wliczając to tableta, więc bardziej sensowne byłoby
    > korzystać z internetu na urządzeniu bardziej do tego przystosowanym.

    No niby masz rację, ale net i w takim telefonie czasem może się przydać,
    ot choćby do odbierania czy wysyłania e-maili. Naprawdę nie ma różnicy
    przy obsłudze poczty między telefonem a smartfonem.

    > Chyba przez 5 lat jedyny zegarek, jaki miałem, to wskazówkowa Ruhla.
    > Argument równie idiotyczny, jak twój, bo czasy Pierwszej Komunii dawno
    > już za nami. Teraz mamy drugą dekadę XXI w., WCDMA, HSPA, HSDPA,
    > HSUPA, LTE i ministra Nowaka obwieszonego zegarkami (po kilkadziesiąt
    > tysięcy sztuka) niczym radziecki sołdat.
    >
    > JoteR

    No u mnie tylko dzięki "Cyfrowemu Polsatowi" jest szybszy net, pozostali
    operatorzy to nadal co najwyżej EDGE. :-. Nie, nie mieszkam na odludziu
    gdzieś w Bieszczadach, a w centrum Polski..

  • 29. Data: 2013-11-28 22:52:54
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-28 02:16, animka pisze:

    > Przecież jakiś do niedawna był.

    Bo pewnie przełączyłaś internetowy profil na wi-fi. A w telefonie może
    być tylko jeden profil aktywny.

  • 30. Data: 2013-11-28 22:53:12
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-28 02:15, animka pisze:

    > Tak, Wifi mam zapewnione, działa, ale teraz ktoś ni schrzanił w Playu
    > internet po GPRS.

    Kiedyś na początku miałem duży problem z obsługą MMSów na karcie tej
    sieci. Jednak jakoś w końcu samo się ułożyło i teraz nie ma z tym
    żadnego kłopotu. Pewnie był jakiś błąd w samej sieci bo nic w telefonie
    nie zmieniałem..