  • Data: 2013-11-27 15:26:55
    Temat: Re: Ciagle mi nie działa internet GPRS z Play-a w telefonie
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-27 09:59, Paweł Muszyński pisze:

    > A co ma APN do wifi- APN jest do GPRS
    >
    > http://www.play.pl/uslugi/transmisja-danych/
    Tam jest dla mms i dla modemu, a nie internetu w telefonie.
    Z Play-a ustawienia mms mi przysłali, a na internet tylko powiadomienie,
    że wysyłają, ale nie wysłali.

    To jest przeciez na modem, a nie korzystanie z przeglądarki internetowej
    w telefonie, czyli nie na internet w telefonie:
    apn: internet
    numer dostępowy: *99#
    nazwa użytkownika: brak
    hasło: brak