  • Data: 2013-11-27 22:54:29
    Temat: Re: Ciagle mi nie działa internet GPRS z Play-a w telefonie
    Od: "JoteR" <u...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" napisał:

    > Jak to bez sensu?

    Napisałem: z lekka bez sensu.
    Bo moim skromnym zdaniem bez większego sensu jest opłacać pakiet internetowy
    u operatora, którego karta wetknięta jest w telefon bardzo średnio nadający
    się zarówno do surfowania jak i do tetheringu. Koleżanka secundo voto Animka
    ma przecież tych telefonów od cholery albo i więcej, wliczając to tableta,
    więc bardziej sensowne byłoby korzystać z internetu na urządzeniu bardziej
    do tego przystosowanym.

    > Chyba przez 5 lat jedyny net jaki miałem to net po EDGE

    Chyba przez 5 lat jedyny zegarek, jaki miałem, to wskazówkowa Ruhla.
    Argument równie idiotyczny, jak twój, bo czasy Pierwszej Komunii dawno już
    za nami. Teraz mamy drugą dekadę XXI w., WCDMA, HSPA, HSDPA, HSUPA, LTE i
    ministra Nowaka obwieszonego zegarkami (po kilkadziesiąt tysięcy sztuka)
    niczym radziecki sołdat.

    JoteR