eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaChyle czola ....Re: Chyle czola ....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Waldek" <n...@n...net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Chyle czola ....
    Date: Sun, 3 Jul 2011 13:50:44 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <iupl2n$tll$1@news.onet.pl>
    References: <iul7fv$df4$1@news.onet.pl> <iul7qr$f1e$1@news.onet.pl>
    <iulb7g$se6$1@news.onet.pl> <iulctq$3ft$1@news.onet.pl>
    <iule3m$7p0$1@news.onet.pl> <op.vxze83uf1cvm6g@lap>
    <iuo5gq$rfq$1@news.onet.pl> <7...@4...com>
    <iupjd3$m1t$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: switch.sdl.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1309693847 30389 93.105.142.131 (3 Jul 2011 11:50:47 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 3 Jul 2011 11:50:47 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
    X-EsetScannerBuild: 9542
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:612977
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:iupjd3$m1t$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-07-03 12:01, J.F. pisze:
    >
    >> Przeciez to niemozliwe zeby w tych tysiacach samochodow te silniki tak
    >> sie normalnie palily.
    >
    > IMHO producent zaoszczędził na wyważaniu. Silnik rzadko używany, gwarancję na
    > pewno przeżyje, a że parę lat potem rozbije łożyska i się zatrze, to już usera
    > zmartwienie.
    >

    To nie jest nawet kwestia rozbicia panewek.
    Sama KONSTRUKCJA jest parszywa, silnik jest za chlodnica
    wiec jest omiatany rowniez mokrym i zasyfionym powietrzem.
    W zimie na krotkich trasach raczej napewno retmostat go nie zalacza
    W efekcie IMO czesto dochodzi do korozji osi co powoduje zwiekszenie oporow
    a tym samym w efekcie mozliwe spalenie wirnika.
    Przypuszczam ze w pierwszej fazie dochodzi do stopienia plastikowej izolacji
    na czole korpusu wirnika, a jak sie te "farfocle" dostana
    miedzy miedzy szotki a komutator to juz jest calkowity klops.

    Jak pisalem, wirnik przewiniety i sie suszy,
    dalo sie dolozyc po 4 zwoje do kazdej sekcji /uklad polowkowy/
    w lameli sa teraz 2 sekcje zamiast 16 - 20 zwojow.
    Zobaczymy jak sie toto bedzie zachowywac jak zywica wyschnie
    - a kupic nowy (co nie znaczy lepszy) to zawsze zdaze ;P

    Zastanawiam sie czy czasem nie wartaloby popelnic jakiegos ogranicznika pradu
    bo 30A topik przy mocniej obciazonym silniczku (np. przytarcie)
    moze znow skonczyc sie spaleniem uzwojen przed przepaleniem tegoz bezpiecznika.

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: