  • 11. Data: 2011-01-07 09:18:22
    Temat: Re: Chyba wypowiedz hibernatusa.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 7, 4:09 am, Anonymouse <j...@g...pl> wrote:

    > Jest w tym twierdzeniu (Wszędzie tam, gdzie potrzebujesz wysokiej
    > jakości) ziarno prawdy.
    > Mam średni format i nawet po zeskanowaniu kliszy plaszczakiem typu
    > Epson 4990 cyfra APS-C nie podskoczy i  FF w zasadzie też, w
    > szczególności gdy zależy nam na fotografii B&W.- Hide quoted text -

    To tylko znaczy, ze tobie taka jakosc wystarczy, albo lepsza cyfrowa,
    juz nie jest dla ciebie osiagalna.

    Zygmunt Dariusz

  • 12. Data: 2011-01-07 09:22:01
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > "wypowiedz hibernatusa"
    > (...)
    > "byle tylko nie zaczynali ublizac"

    ROTFL

    > veri

    Ajjj... Brak porannej kawy!
    (Przepraszam grupe, nie zorientowalem
    sie z kim probuje dyskutowac...)

    EOT,
    Vituniu.

  • 13. Data: 2011-01-07 09:25:58
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > Wszędzie tam, gdzie potrzebujesz wysokiej jakości.

    Jest w tym ziarenko prawdy, tylko wypadało by dodać "wszędzie tam,
    gdzie potrzebujesz pewnych aspektów wysokiej rozdzielczości tanim
    kosztem". Biorąc pod uwagę za ile teraz można kupić LF, procesorek i
    płaszczaka...

  • 14. Data: 2011-01-07 09:41:04
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 7, 4:22 am, "Vituniu" <v...@p...fm> wrote:

    > ROTFL

> [...]

    Dlatego podpisalem sie starym nickiem, bo tak czulem, ze nie jestes
    zorientowany ;)

    Zygmunt Dariusz

  • 15. Data: 2011-01-07 09:47:53
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Zygmunt Dariusz napisał(a):
    > Ale ty chyba z tych co to wola przysrac osobiscie i nie pisac na
    > temat, potem bedza pretensje, ze znow moja wina, bo ja sobie umie z
    > takimi radzic.

    Dalej mam wrażenie, że walczysz o udowodnienie tezy, która tutaj dla
    większości jest oczywista. Po co?

    > Wolalbym jednak zebys sie wypowiedzial na temat niz zaczynal jatrzyc.
    > Przekonaj wiec mnie i moze innych, ze nie "zondzi" i bedzie git jak to
    > zrobisz kulturalnie.

    Dlaczego miałbym dowodzić nieprawdziwej tezy?

    --
    Mirek

  • 16. Data: 2011-01-07 09:49:20
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 7, 4:25 am, Czornyj <m...@c...pl> wrote:

    > Jest w tym ziarenko prawdy, tylko wypadało by dodać "wszędzie tam,
    > gdzie potrzebujesz pewnych aspektów wysokiej rozdzielczości tanim
    > kosztem".

    Gdyby bylo takie zalozenie, to bym nie zaprzeczal, ze jest inaczej.

    >Biorąc pod uwagę za ile teraz można kupić LF, procesorek i
    > płaszczaka...

    Wlasniego dlatego mozna za tyle kupac, bo tam gdzie byly fundusze, to
    sie tego szmelcu pozbyli.
    Wlasnie dzieki temu , mozna bylo nabywac za tak zwane grosze, sprzet
    ktory przestal byc uzyteczny: "Wszędzie tam, gdzie potrzebujesz
    wysokiej jakości".

    Zygmunt Dariusz

  • 17. Data: 2011-01-07 09:57:18
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 7, 4:47 am, John Smith <u...@e...net> wrote:
    > Zygmunt Dariusz napisa (a):

    > Dalej mam wra enie, e walczysz o udowodnienie tezy, kt ra tutaj dla
    > wi kszo ci jest oczywista. Po co?

    Nie stanowisz wiekszosci.

    > Dlaczego mia bym dowodzi nieprawdziwej tezy?

    Kto cie zmusza do udowadniania nieprwdziwej tezy?
    Ktos cie zmusza do udzialu w tym watku?
    Czy moze tylko tak wpadles, zeby sobie personalnie pouzywac?

    Zygmunt Dariusz

  • 18. Data: 2011-01-07 09:57:20
    Od: Jakub Roguski <a...@s...maila.pl>

    W dniu 2011-01-07 8:53, Zygmunt Dariusz pisze:

> [...]
    > _______/ /_ gg: 3524356
    >
    > -------------------
    > To nie wypowiedz z przed wielu lat ale kilku dni - na grupie foto nie

    Rozumiem, że w ten subtelny sposób chcesz rozpocząć dyskusję
    merytoryczną. W takim razie mam pytanie: zakładając, że chcę zrobić
    zdjęcie czarno - białe, obiektu w miarę ruchliwego - to znaczy mogę
    zrobić tylko jedno zdjęcie, bo w przerwie pomiędzy zdjęciami obiekt na
    pewno zmieni swój kształt i położenie - jaki zakres tonalny przeniesie
    mi aparat cyfrowy w cenie dostępnej dla bogatego fotoamatora lub
    biednego profi (załóżmy obiektyw za $1000 na korpusie za $8000)?

    Jakub
    =====================
    Jakub Roguski
    http://www.roguski.eu

  • 19. Data: 2011-01-07 10:08:21
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Zygmunt Dariusz napisał(a):
    > Nie stanowisz wiekszosci.

    Oczywiście, że nie.
    Jestem tylko jej częścią.

    > Czy moze tylko tak wpadles, zeby sobie personalnie pouzywac?

    Wpadłem tutaj tylko po to, aby pokazać śmieszność Twojej prowokacji.

    --
    Mirek

  • 20. Data: 2011-01-07 10:11:45
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 7, 4:57 am, Jakub Roguski <a...@s...maila.pl> wrote:

    > Rozumiem, że w ten subtelny sposób chcesz rozpocząć dyskusję
    > merytoryczną.

    Kto bedzie chcial merytorycznie, to mu to nie przeszkodzi.

> [...]
    > mi aparat cyfrowy w cenie dostępnej dla bogatego fotoamatora lub
    > biednego profi (załóżmy obiektyw za $1000 na korpusie za $8000)?

    Zaloz watek z odpowiednim pytaniem, to obiecuje ci poradzic i pewnie
    inni tez cos wymysla, jak mozesz uzyskac najlepsza jakosc przy twoich
    ograniczeniach finansowych. Moze w zupelnosci wystaczy ci jakis
    kiliszak z kaseta grafmatic. Ale o tym nie tutaj - lepsza bedzie foto
    nie cyfrowa.

    Zygmunt Dariusz